BesteldIk zie net in mijn mailbox een mailtje van Vuur & Rook dat hij terug aan €64,99 staat. Haast je.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BesteldIk zie net in mijn mailbox een mailtje van Vuur & Rook dat hij terug aan €64,99 staat. Haast je.
Naar, nu maar hopen dat je em nog kan krijgen voor die prijs.Uitverkocht. Miljaar!!!
Dat is echt wel pech hebben. Een aanrader is wel om je in te schrijven voor de nieuwsbrief van Vuur & Rook.Uitverkocht. Miljaar!!!
Briljant!Wilde een betere oplossing voor mijn waterpan in de smoker. Dus tadaaaaaaa:
Heb er een zwik in mijn handen gehad, maar de perfecte maat gevonden. Dus kan dit weekend gelijk ermee aan de slag en dus gelijk meer ruimte op het rooster.
Mijn steentjes, die ik ook gebruik voor de BGE komen ook hier mooi van pas, zodat de airflow niet te veel hinder ondervindt. Daarmee past het geheel precies onder het rooster. Kortom helemaal blij.
Dat is nog eens een mooi koopje. Ben benieuwd naar je ervaringen!Een marktplaatskoopje voor € 10.00
Bekijk bijlage 45077
Nooit gebruikt heeft alleen een hele tijd ongebruikt in de tuin gestaan..
Bekijk bijlage 45078
Nu nog leren hoe ik deze kan gebruiken
Deze gebruik ik in de winter om zalm te koud rokenEen marktplaatskoopje voor € 10.00
Bekijk bijlage 45077
Nooit gebruikt heeft alleen een hele tijd ongebruikt in de tuin gestaan..
Bekijk bijlage 45078
Nu nog leren hoe ik deze kan gebruiken
Voor jezelf?Nice! Die gaat er bij mij ook nog eens komen, maar dan moet m'n huidige roosterhouder nog iets meer versleten zijn voor ik het goed kan praten naar mezelf
Hahah 25% voor mezelf en 75% m'n vrouwVoor jezelf?
Leuk, ik eet alleen geen zalm of andere vis dus die optie gaat voor mij voorbijDeze gebruik ik in de winter om zalm te koud roken
Altijd handig en nog gefeliciteerdEen van de verjaardag cadeautjes.
Een zeer degelijk aanvoelende Rösle griltang.
Die stond al een tijdje op het lijstje!
deze heb ik ook echt een fijne tangEen van de verjaardag cadeautjes.
Een zeer degelijk aanvoelende Rösle griltang.
Die stond al een tijdje op het lijstje!
CSG begon zijn pluimen te verliezen en het seizoen begint terug, dus snel een nieuwe besteld bij ome ali.
Eens voor een ander model gegaan in de hoop het diagonaal opbranden tegen te kunnen gaan.
Ook nog een pincet omdat die BBQ tang voor sommige zaken toch te groot is.
Bekijk bijlage 46052
Lijkt me een boek, wat ook op mijn verlanglijstje hoort.Hij is er nog niet, maar zojuist een boek besteld over 2 van mijn grote passies :
Bekijk bijlage 46051