Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

IMG-20220830-WA0002.jpeg

Staat er hier ook niet op. Dus geen idee. Hopelijk zijn ze goed

Ik gebruik deze al 2 jaar en ben er heel tevreden van. Gebruik deze en de Big Blocks van KJ. Heb nu wel eens grote gehad van Quebracho, maar de eerste zak was echt maar restaurant grade, maar nu aan de 2de zak begonnen en die zijn wel een stuk groter.

Van waar heb jij deze zak?

Nee woon in hoevenen (antwerpen).
Moest in diest zijn bij ne klant, dus dat is niet zo ver vandaan.

Dacht eigenlijk dat de winkel groter was

Laatst bewerkt:
Nee woon in hoevenen (antwerpen).
Moest in diest zijn bij ne klant, dus dat is niet zo ver vandaan.

Dacht eigenlijk dat de winkel groter was

Ik werk in Herk-de-Stad dat zo goed als tegen Diest ligt, maar langs hem passeren is wel altijd een omweg en dus niet ideaal om ff binnen te springen. Hij gaat ook pas laat open, waardoor ik niet ff na mijn eerste klant daarna onderweg naar kantoor kan binnen wippen. En avonds verlies ik teveel tijd. Soms bestel ik gewoon en wordt het geleverd.

Tot voor kort deed hij alles van bij zijn thuis. Hij woont in de straat waar ook mijn baas woont. Dat is maar een paar straten van zijn winkel. Echt veel winkel is het niet, maar vooral magazijn.

Ik ben thans wel heel tevreden van de service. Sinds kort is er op 3 à 4km van mijn deur een BBQexperience open gegaan.

Laat me weten wat uw idee is van dit houtskool?

Die Vitalac site is een mooie locatie, en ze hebben er daar een toffe winkel van gemaakt, met veel ruimte.

De moeite om eens naar toe te gaan.
Ik ben enkel bij de opening daar geweest. Maar is idd een heel propere winkel op een zeer toffe locatie. Ook ideaal in het weekend om daarna terrasje te doen aan de Vital en daarna Club Melk tot in de late uurtjes :ROFLMAO:

Mijn Bastard 2021 ge-upgrade naar het 2022 model.
Was al een poos aan het kijken omdat ik het een beetje zat was overal omheen te werken. Uiteindelijk een via een mooie marktplaats deal, nieuw in doos, gescoord 😊

63A8EF01-596D-4AD2-B507-9F517E162E35.jpeg

Speksteen past ook mooi.
25D3D842-3D85-4EE3-BDB9-20ADFD19BA8A.jpeg

Mijn Bastard 2021 ge-upgrade naar het 2022 model.
Was al een poos aan het kijken omdat ik het een beetje zat was overal omheen te werken. Uiteindelijk een via een mooie marktplaats deal, nieuw in doos, gescoord 😊

Bekijk bijlage 44801
Speksteen past ook mooi.
Bekijk bijlage 44802
Nice! Die gaat er bij mij ook nog eens komen, maar dan moet m'n huidige roosterhouder nog iets meer versleten zijn voor ik het goed kan praten naar mezelf ;)

Opening was inderdaad fijn, ook het kadootje als je iets kocht was mooi meegenomen.

Ik heb toen niets gekocht. Wist zelfs niet dat het daar zo pokkendruk ging zijn. Was wel meer te beleven dan dat ik dacht, maar mensen vonden het wel vreemd dat er hapjes en drankjes waren, maar dat je continu moest wachten op die hapjes omdat de kraampjes zeer zuinig waren en de drank was dik betalend :geek:

Maar moet er nog eens binnen wippen eerstdaags als ik een gaatje heb.

Gisteren een keer op bezoek gegaan bij vuur & rook (nog nooit zoveel rubs bij elkaar gezien) en daar wat gietijzer gehaald (nog helemaal nieuw voor me).

Ah ok, ik dacht dat er mss in Limburg ook 1 was gekomen...

In Herent heb ik tijdje geleden workshop gevolgd. Inderdaad, heel mooie locatie. Wij zijn ook nog wat uurtjes blijven plakken.

Ik geloof dat ze maar 2 fysieke winkels hebben. In NL 1 en in BE eentje. Geen idee hoe dat ze hier in Veltem zijn terecht gekomen. Mooie locatie wel. Maar denk hedendaags dat de winkels het voor een groot deel met online verkoop moeten hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan