Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Luchtte het op ?
Ik ben opgelucht omdat er inmiddels iets nieuws onderweg is. Gewoon met draadjes deze keer.
De Inkbird IBBQ-4BW, hopelijk heb ik hier meer geluk mee.

Heb de Inkbird controller.
Verbinding via de app niet altijd top.
Maar werkt autonoom ook prima

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Godzijdank heb ik niet te maken met een CEO, CFO, storemanager, controller enz die hier de baas wil spelen. Ik doe lekker waar ik zin in heb.
Dit roep ik maar niet te hard thuis 😬😀😀😀

Ik ben opgelucht omdat er inmiddels iets nieuws onderweg is. Gewoon met draadjes deze keer.
De Inkbird IBBQ-4BW, hopelijk heb ik hier meer geluk mee.
Deze heb ik ook had wel wat problemen met WiFi aangezien hij niet met 5ghz wil is wel gelukt en kan nu rustig boodschappen doen en ondertussen effe checken hoe de temperatuur is 😀

Ik gebruik enkel 2.4 GHz wifi, dat heeft een wat groter bereik.

Ja even 2,4 netwerk opzetten scheelt alles én goede wifi dekking regelen

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Ik heb vandaag de Inkbird IBBQ-4BW thermometer binnengekregen. Vergeleken met het Cookperfect debacle is dit echt een verademing. Doet perfect wat ie moet doen. De vertalingen in de app zijn ietwat lachwekkend maar dat zal tzt wel opgelost worden.

Ik heb vandaag de Inkbird IBBQ-4BW thermometer binnengekregen. Vergeleken met het Cookperfect debacle is dit echt een verademing. Doet perfect wat ie moet doen. De vertalingen in de app zijn ietwat lachwekkend maar dat zal tzt wel opgelost worden.
Ik vind hem vooral heel erg makkelijk in te stellen via je telefoon fijn dingetje ^^!

Omdat bij mijn Weber het rooster ongeveer 5 cm onder de rand ligt krijg ik soms mijn pizzaschep moeilijk onder de pizza. Ik heb al eens een paar kleine bakstenen onder de pizzasteen gelegd maar die slurpen nogal wat warmte op. Na ongeveer een halve dag surfen kwam ik een onderzetter van Valhal tegen. Rond 20 cm, 5 cm hoog en kost niet de hoofdprijs.

vh20ls-trivet-onderzetter-4853-nl-G.jpg

Omdat bij mijn Weber het rooster ongeveer 5 cm onder de rand ligt krijg ik soms mijn pizzaschep moeilijk onder de pizza. Ik heb al eens een paar kleine bakstenen onder de pizzasteen gelegd maar die slurpen nogal wat warmte op. Na ongeveer een halve dag surfen kwam ik een onderzetter van Valhal tegen. Rond 20 cm, 5 cm hoog en kost niet de hoofdprijs.

Bekijk bijlage 43069
He, dat is een goed idee. Die heb ik al liggen. Volgende keer doe ik dus de deflector op een rooster op de hoogste stand van de D&C, daar deze op, en dan de pizzasteen.

BA02E853-7B12-46D3-AE50-49AF1D57DE63.jpeg

Van lezen wordt je wijzer. Op verschillende bbq fora, waaronder dit forum, wordt de bbq bijbel van Julius Jaspers aangeraden. Vanmorgen dit boek dan maar eens gekocht.
Tevens lag er bij de Lidl nog een BT bbq thermometer in de schappen. Die kon ik niet laten liggen, dit weekend maar eens kijken hoe die werkt.

Terug
Bovenaan Onderaan