niet veel klein starter hete kolen, anders kan het te heet wordenIk hou van bbq’s die gebruikt uitzien. Heeft zijn charme inderdaad.
Wat bedoel je met let op met de hoeveelheid kolen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet veel klein starter hete kolen, anders kan het te heet wordenIk hou van bbq’s die gebruikt uitzien. Heeft zijn charme inderdaad.
Wat bedoel je met let op met de hoeveelheid kolen?
Ik heb aardig wat WSM kilometers op de teller, en naar mijn mening heeft water in die bak geen enkele toegevoegde waarde, je vlees wordt er echt niet sappiger van. Bij brood of gebak kan stoom wel helpen, maar daar is de WSM niet geschikt voor. Het gaat erom dat je een opgewarmde ballast in de smoker hebt die temperatuurschommelingen dempt. Ik heb mijn bak gevuld met fijn aquariumgrind en alu folie erover, zand zal net zo goed werken.
Ik heb er nooit alleen een schaal in gehad, maar het ergste wat er kan gebeuren is dat je meer moet babysittenDenk je dat de terracotta schaal voldoende is om die demping te bereiken?
Denk je dat de terracotta schaal voldoende is om die demping te bereiken?
Jammer dat er geen "voor" foto's zijn. Een ware metamorfose en goed voor een 2e ronde.
Na de Tootsie steaks is hij weer mooi geseasont. Dat was leuk om te doen op de WSM.Dank je! Ik zie veel enthousiasme rond de WSM. Moet hem nog leren kennen.
Vandaag al wat filmpjes bekeken van water vs zand als indirecte manier en een 36 cm terracotta schaal gehaald.
In de diepvries ligt een procureur en wat procureur lappen voor Tootsie’s Pork Steaks.
Dus ik kan starten. Nu nog een goed moment prikken.
Zo hij was echt wel goor. Super mooi opgeknapt!!Die zijn er wel
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hij was echt wel goor. Super mooi opgeknapt!!
De mijn zijn in progressDeze is al gratis online te vinden, heb zelf destijds klein beetje aangepast met fumus et carnes logo. Staat hier op het forum geloof ik.
Bekijk bijlage 31151
Ik had een goedkope Chinese printer, inmiddels is deze stuk.
Kan niet mis gaan, is één van de beste printers op de markt.
Geen idee, maar hij zei me gisteren al iets van dat hij een degelijk toestel staan heeft. Hij is technisch directeur op een technische school en had bij begin van covid er zo ineens 20 thuis staan om onderdelen van die gezichtsschermen te printen. Was een mooi zichtKan niet mis gaan, is één van de beste printers op de markt.
Echt een goeie tip inderdaad. Kleine moeite en scheelt veel met opruimen! Zeker doenDe kolenring met koperdraad vastzetten aan het kolenrooster is ook handig. Je kunt dan gewoon even schudden met die ring/rooster constructie om as van je kolen af te schudden als alles gedoofd is.
Ik heb er even naar gekeken om aan te schaffen, maar kon het niet verantwoorden voor die paar printjes per jaarKan niet mis gaan, is één van de beste printers op de markt.