Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

De eerste heb ik daarnet overhandigd gekregen. 2de ging hij vandaag doen. Ik heb nl een inkbird en een signal. Heb er dus 2 nodig :ROFLMAO:

7B008D1D-E769-49A0-B999-2B6D5C541B34.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik heb er even naar gekeken om aan te schaffen, maar kon het niet verantwoorden voor die paar printjes per jaar :D. Gelukkig heeft dus iemand in de buurt zo'n ding. Kan daar 200 printjes laten maken voordat de printer interessant begint te worden
Zullen idd duur zijn. Die maat zijne is van de school waar hij werkt. Ze hebben daar zen 20-tal, maar telkens als er iets aan hersteld of vernieuwd moet worden, doet hij dat bij zijn thuis. Op die manier heeft hij er wel altijd eentje thuis staan :ROFLMAO:

Zullen idd duur zijn. Die maat zijne is van de school waar hij werkt. Ze hebben daar zen 20-tal, maar telkens als er iets aan hersteld of vernieuwd moet worden, doet hij dat bij zijn thuis. Op die manier heeft hij er wel altijd eentje thuis staan :ROFLMAO:
Op zich valt het nog de overzien, de prusa kost 800 euro als je hem zelf in elkaar zet. Je krijgt dan naar wat ik begrijp een goed product waar je weinig werk aan hebt aan onderhoud. Maar je moet veel printen om het "rendabel" te krijgen tov iemand die het wel voor jou wil doen.
Dan spendeer ik die 800 euro liever aan vlees ;)

Op zich valt het nog de overzien, de prusa kost 800 euro als je hem zelf in elkaar zet. Je krijgt dan naar wat ik begrijp een goed product waar je weinig werk aan hebt aan onderhoud. Maar je moet veel printen om het "rendabel" te krijgen tov iemand die het wel voor jou wil doen.
Dan spendeer ik die 800 euro liever aan vlees ;)

Dat is idd veel geld als je zeer weinig print. Die hij nu heeft staan, moet een nieuwe plaat onderaan hebben en die is zogezegd nog niet binnen :ROFLMAO:
Maar daar op school worden die dingen echt wel veel gebruikt en dan neem ik aan dat ze daar wel deftige toestellen voor gebruiken. Beetje hetzelfde bij ons op het werk. De handmachines die wij gebruiken zijn ook niet die van uit de doe-het-zelver.

De eerste heb ik daarnet overhandigd gekregen. 2de ging hij vandaag doen. Ik heb nl een inkbird en een signal. Heb er dus 2 nodig :ROFLMAO:

Bekijk bijlage 31290
Moet mijn maat nog eens enkele bestanden bezorgen en me van die spoelen laten printen en die aangepast damper

Mooie toevoeging.
Wat een bakbeest trouwens

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Ja, dat plankje aan de zijkant is veel te klein.

Het koste me vrij weinig moeite om jou over te halen 😂. Toen ik er de eerste keer mee in de weer was geweest bij een vriend die ook zo’n stoof heeft was ik er meteen weg van. Een leuk kado voor onder de kerstboom.

Kostte inderdaad weinig moeite. De DO zat toch al in de planning en een electrisch kookstel voor naast de bbq ook maar dan lijkt me deze stove veel leuker. Als het een beetje meezit gaat hij gebruikt onder de kerstboom (als het weer meezit).

Net als @Michel_D me ook op het stoof en Dutch Oven geweld gestort. De stoof is van Windmill en van Valhal een skillet van 25cm en een DO van 30cm waarbij de deksel ook als skillet gebruikt kan worden. De DO en Skillet maar meteen ingebrand. Ik kijk er al naar uit om er mee aan de gang te gaan.

1E9FF367-B932-416E-BED1-16CCC372C3C8.jpeg

Laatst bewerkt:
Mooi spul

Ziet er leuk materiaal uit, veel plezier met jullie aankoop

Terug
Bovenaan Onderaan