Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kopt. Ik ben van plan om komende zaterdag langzaam op te warmen. Niet gelijk volle temperatuur. En eerst een paar uur laten branden vooordat er voedsel op gaat. Na de bereiding ga ik kijken om hem met lijnzaad olie te seasonen zoals bij gietijzer.Best eerste keer opwarmen zonder voeding in.
Deze lijkt voorzien van een soort verf, die kan nare geuren en smaken afgeven de eerste run.
Kan je gelijk wat ervaring opdoen met temperatuur regelen
Ja dat kan ook. Mijn vorige El Cheapo smoker ook zo zeker 3 jaar in goede conditie gehouden.
Seasonen lukt zeker.
Ik heb mijn Oklahoma kopie zo ook gedaan, wel met zonnebloem frituurolie.
Dat is de Bror roltafel. Ik heb hem wel verstevigd met een extra raam vlak boven de wielen en een houten plank gelijmd onder de plaat waar de kamado op staat. Ik betrouwde het toch niet zo recht uit de doos. Zeker niet als ik het vergeleek met de primo cart.Ziet er prima uit. Hoe heet deze tafel?
Ga je geen spijt van krijgen, verademing zo'n ding!Thermapen mk4 besteld bij beef&steak.
M’n oude (goedkope) thermometer heeft het gisteren begeven. Nu toch maar eens de bekende duurdere variant proberen
Ik snap de korting wel