Pff, afgelopen weekend de doos van mn Orbi RBK753 weggegooid, anders had ik dit nog wel ff kunnen doen hahahaEn nu is het wachten: Wie o wie post hier als eerste een repeater of mesh als ‘Mijn nieuwste bbq aanwinst’
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff, afgelopen weekend de doos van mn Orbi RBK753 weggegooid, anders had ik dit nog wel ff kunnen doen hahahaEn nu is het wachten: Wie o wie post hier als eerste een repeater of mesh als ‘Mijn nieuwste bbq aanwinst’
Misschien pas de week ernadinsdag nieuw filmpje zeker
Oh, ik heb google nest wifi omdat ik slechte verbinding had met de Traeger nadat mijn Apple Airport Extreme was overledenEn nu is het wachten: Wie o wie post hier als eerste een repeater of mesh als ‘Mijn nieuwste bbq aanwinst’
Hij werkt prima maar de app is wat onbetrouwbaar. Mocht je en problemen mee hebben kun je switchen naar de EasyBBQ app. Die is exact hetzelfde maar werkt op een of andere manier beter.Mijn laatste aankoop.
Bekijk bijlage 26819Ik weet niet of het wat is. Was 3 tientjes bij bol. Iemand ervaring mee?
Je houd ons wel in spanning zegMisschien pas de week erna
Er gaat stiekem toch een hoop tijd in zo'n video zitten. Eén per week lukt me meestal wel. Twee lukt alleen als het niet te druk is met de andere zaken.Je houd ons wel in spanning zeg
Vacuum is altijd top. Ook om verse kilo's kipdij te portioneren.Je kan het voor meer dan alleen bij de bbq gebruiken maar pulled pork of beef maken of voor gerookte zalm is het heel makkelijk. Zeker aangezien we met z’n 2en zijn.
tevens nog een css met zakjes rookmot gekocht bij rookplankje.
zet je deze op je plate setter in je kamado of eronder?
Bekijk bijlage 27334
Ik had laatst van iemand gelezen dat z'n CSG warm genoeg was geworden om de kolen aan te zetten... Misschien toch iets ertussen houdenVacuum is altijd top. Ook om verse kilo's kipdij te portioneren.
CSG zet ik op mijn kolen, of het liever alle kolen er uit. Ik gebruik geen platesetter, die houdt rook weg van je producten.