3? zou verboden moeten worden...Ik moet me nog regelmatig verdedigen dat ik mijn oude MT 47 niet weg wil doenNummer drie in je tuin gefeliciteerd met je aanwinst
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3? zou verboden moeten worden...Ik moet me nog regelmatig verdedigen dat ik mijn oude MT 47 niet weg wil doenNummer drie in je tuin gefeliciteerd met je aanwinst
gefeliciteerd man!
Wow!
Prachtig @Rogier ben benieuwd hoe zoiets het doetBekijk bijlage 28821
Ik kan fruit ninja gaan spelen (of gerookte zalm snijden). Zalm mes via marktplaats gescoord om aan mijn Global messenverzameling toe te voegen.
Die DO ziet er gruwelijk uit. Binnenkort jarig dus maar eentje fixen denkEen paar nieuwe stukken gietijzer: 2 skillets en een Dutch Oven
Bekijk bijlage 28991
Lijkt me een leuk verjaardagscadeau.Die DO ziet er gruwelijk uit. Binnenkort jarig dus maar eentje fixen denk
Nog net niet.Ff een nier verkocht?
Hier een vitrokeramisch fornuis maar gietijzer moet perfect werken op inductie.Ah, jullie koken dan gewoon op het gasfornuis met de gietijzeren pannen? Hier hebben we gewoon elektrische kookplaten en volgend jaar met de nieuwe keuken gaan we voor inductie. Dus zal niet werken
Ah, dat wist ik niet.Hier een vitrokeramisch fornuis maar gietijzer moet perfect werken op inductie.
Het simpelste om te testen of een pot/pan geschikt is voor inductie, is een magneet tegen de onderkant van je pot/pan te houden.
Wanneer deze blijft hangen is die pot/pan geschikt voor inductie.
Ik heb gewoon gas in de keuken. Daar kan alles op
Dat gaat allemaal wel veranderen op termijn, maar de wereld draait zot. Die groene zotten in ons land hebben zo een fetisj voor de sluiting van de kerncentrales dat ze deze sluiting willen realiseren door de bouw van een aantal dure en vervuilende gascentralesBest wel grappig, de oosterburen krijgen een bonus als ze op het schonere gas overstappen.
Ik heb ook inductie en mijn gietijzer van de barbecue werkt daar prima op.Ah, dat wist ik niet.
Afwachten dus. Ben wel al van 14 juli op de offerte aan het wachten en zet al mijn hoop op deze. Dus hopen dat hij binnen ons voorziene budget gaat zitten.
Kook jij nog wel eens op gas dan!? Met jouw staat van dienst zou je eerder denken dat je in een eigen kolenmijn aan hebt laten leggenIk heb gewoon gas in de keuken. Daar kan alles op