Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag een zakje Noskos sparerib kruiden en een pot Blues Hogs. Ik ben vooral benieuwd naar de kruiden. Zijn er hier wst mensen die hun ervaring willen delen? Is die voornamelijk zoet?
Vandaag een zakje Noskos sparerib kruiden en een pot Blues Hogs. Ik ben vooral benieuwd naar de kruiden. Zijn er hier wst mensen die hun ervaring willen delen? Is die voornamelijk zoet?
Dit zijn hoopgevende berichten.....De tijd die ik gestoken heb in het opvoeden van mijn vrouw begint eindelijk vruchten af te werpen.
Gaat ze naar het tuincentrum en komt thuis met:
Bekijk bijlage 35093
Je hebt het hout direct verbrand allemaal
Ik probeer één keer via de GSM iets te plaatsen en dan krijg je dit haha !Je hebt het hout direct verbrand allemaal
Tenminste nog iemand met de classic 1. Ik voel me meestal zo wat eenzaam omdat de meesten de 2 of 3 hebben
Haha ja man! Ik zie echt de voordelen niet die het grote prijsverschil rechtvaardigen....vooral niet tussen de 1 en 2. Ik ben wel van plan ooit nog die topvent aan te schaffen van de 2 en 3. Nee... ben zeer blij met de classic I!Tenminste nog iemand met de classic 1. Ik voel me meestal zo wat eenzaam omdat de meesten de 2 of 3 hebben
Veel plezier ermee.
Die speksteen.....