BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Nieuw speelgoed.
Een nieuwe marinade injector omdat er hier een puber mee geprutst had en laten vallen.
Er kwam meer marinade door de barstjes naar buiten dan door de naald.
26c814e056d93c1811d39d62dd756ff2.jpg


Een verloopstekker UK/EU om te gebruiken met mijn andere aanwinst.
3e07f2e8f6d3fd71f638ec59c5f72944.jpg


Signals, Billows en Thermapen MK4

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gewoon de glace rechtstreeks de aderen in. Eten is zo 2020.
 
@Frits ben heel benieuwd wat je er van vind, heb er nu meerdere keren voor staan twijfelen maar hij blijft mij aantrekken. Veel plezier er van.
 
@Frits ben heel benieuwd wat je er van vind, heb er nu meerdere keren voor staan twijfelen maar hij blijft mij aantrekken. Veel plezier er van.

Ik deel dezelfde vraag, eet graag een zelfgemaakt pizzatje. Vroeger zo'n ding gehad met een stekker, maak af en toe op de Q, maar een pizza oven staat nog op de 'wish' Frits kennende gaat ie niet over één nacht ijs. Kun je je ervaringen delen?
 
@Frits ben heel benieuwd wat je er van vind, heb er nu meerdere keren voor staan twijfelen maar hij blijft mij aantrekken. Veel plezier er van.
Ik deel dezelfde vraag, eet graag een zelfgemaakt pizzatje. Vroeger zo'n ding gehad met een stekker, maak af en toe op de Q, maar een pizza oven staat nog op de 'wish' Frits kennende gaat ie niet over één nacht ijs. Kun je je ervaringen delen?

Als je graag een pizza eet, niet meer twijfelen en gewoon kopen! Ik heb de Ooni Karu nu meer dan een jaar en het is werkelijk fantastisch. Het is niet te vergelijken met de pizza's die je van de Kamado krijgt. Hij is veel sneller warm, je verstookt een hoop minder houtskool, je pizza's zijn een stuk sneller klaar en ze zijn fantastisch lekker gebakken. Het primaire nadeel wat ik ervaar is dat hij maar 1 pizza per keer kan doen. Hier wordt hij 1x per 2 weken wel gebruikt en dan sta je die avond toch vooral zelf pizza's te bakken ipv gezellig mee te eten. Bij mij komt er dus, in het volgende huis, een grotere stenen variant zodat ik 2-3 pizza's per keer kan bakken.
 
Als ik later groot ben en niet meer in de stad maar ik het platteland woon wil ik zelf een pizza oven gaan maken. Staat al jaren op het verlanglijstje. Naast de kippen, schapen en een koe voor de slacht.
 
BGE Large, minimax, BGE accesoires.
BGE modulair systeem RVS/Acacia
LetzQ met Napoleon grillmand.

En niet te vergeten de oude large platesetter en giet ijzeren rooster (half zichtbaar) waar het nieuwe systeem omheen is gebouwd. :ROFLMAO:
bgeletzq.jpg

bge plate.jpg
plateminimax.jpg
 
Mooie aanschaf. Succes ermee. Wanneer gaat dat maagedelijke wit eraf?
 
Mooie aanschaf. Succes ermee. Wanneer gaat dat maagedelijke wit eraf?
Dat wordt waarschijnlijk maandag, eerst een ritje Sligro enz., om lekkers in te slaan. Maar als ik mijn plas niet op kan houden zou het maar kunnen dat morgen appie H eraan moet geloven.
 
Was aan het twijfelen in het aankopen van deze of de Thermoworks Signals in combinatie met de Billows.
Ben uiteindelijk toch voor Thermoworks gegaan ipv Inkbird
Op hoeveel komt die combi als ik vragen mag?
De inkbird voor 160 euro kunnen halen. Vond ik nog net doenbaar. Gezien mijn positieve ervaringen met andere producten van hun.
 
@Josser: Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Heb hem nu op de watchlist staan bij amazon
 
Was aan het twijfelen in het aankopen van deze of de Thermoworks Signals in combinatie met de Billows.
Ben uiteindelijk toch voor Thermoworks gegaan ipv Inkbird
Ik ook.... nadat de eerste inkbird zending zoekgeraakt was en de daaropvolgende defect was was er helemaal klaar mee. Signals en Billows nu een paar keer gebruikt en dat is iedere extra euro meer de waard wat mij betreft.
 
Op hoeveel komt die combi als ik vragen mag?
De inkbird voor 160 euro kunnen halen. Vond ik nog net doenbaar. Gezien mijn positieve ervaringen met andere producten van hun.
De Signals & Billows, de kamadoplaatjes en mijn thermapen MK4 die ik in UK bestelde £217,36 (had code voor 20% korting. Daar diende ik nog extra €72,55 te betalen (€14,75 inklaringskosten,€54,70 BTW op de goederen en €3,10 BTW op de inklaringskosten).
Het totaalplaatje komt voor deze bestelling kwam opafgerond €325.
Was sowieso ook op zoek naar die thermapen MK4 en ze hadden enkele kleuren in aanbieding die ze niet verder zullen produceren.
 
Ik ook.... nadat de eerste inkbird zending zoekgeraakt was en de daaropvolgende defect was was er helemaal klaar mee. Signals en Billows nu een paar keer gebruikt en dat is iedere extra euro meer de waard wat mij betreft.
Naar aanleiding van ondermeer je problemen met je zending en posts te zien van mensen die problemen hadden met afwijkingen op de probes van Inkbird toch besloten om iets meer uit te geven en omdat ik in de UK voor omgerekend €40 een Thermapen MK4 kon meebestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan