@cold_as_ijs Jij kan even vooruit! Mooie voorraad
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er 3. 6 lades vrieskast in de keuken voor dagelijks gebruik. 4 lades vrieskastje die we eerst gebruikte en nu voornamelijk voor vlees gebruikten. Sinds kort een 250l kist. Nu was die laatste een vervanger voor mijn bieropslag (oude vrieskist met tempcontroller op 0 graden). Dacht de nieuwe wel nodig te hebben, wat een deceptie was dat zeg. Dit vlees vult hem nog niet voor een kwartJij moet wel meerdere diepvriezers hebben
Prima spul.Net bij de Appie bbq-handschoenen gescoord ( € 8,99) . Kan aan mij liggen, maar ze zien er exact hetzelfde uit als handschoenen van bv. Grill Fanatics die € 20,00 kosten. Ik gun de kleinere ondernemer veel, maar dit is toch een best prijsverschil.... Tja....
Bekijk bijlage 20931
Waar moeten die kooltjes erin?nu een Tefal Optigrill gekocht
Voor een steak tartare heb je toch ook geen grill nodig zoals ik dat kenOmdat we niet altijd voor 2 steak tartaars of biefstuk de BBQ aan willen steken nu een Tefal Optigrill gekocht. Nog geen ervaring mee en vandaag voor het eerst testen.
Ik heb laatst een paar handschoenen gekocht bij de praxis voor een euro of 5. Hingen ergens bij de bbq's.Net bij de Appie bbq-handschoenen gescoord ( € 8,99) . Kan aan mij liggen, maar ze zien er exact hetzelfde uit als handschoenen van bv. Grill Fanatics die € 20,00 kosten. Ik gun de kleinere ondernemer veel, maar dit is toch een best prijsverschil.... Tja....
Bekijk bijlage 20931
Net langs de boerderij wat Duroc gaan halen. De Boston Butt was er niet bij en kan ik binnen 2 weken gaan halen.
Ik had 2 x buikspek. Ik wist dat ik van 1 burnt ends ging maken, maar ben vergeten wat ik met de andere ging doen
Iets meer dan 7kg samen. Vrouwtje weer ni blij dat het vlees telkens een serieus bedrag is en dan weet ze nog niet dat de BB er nog aan komt
Bekijk bijlage 21023
Net langs de boerderij wat Duroc gaan halen. De Boston Butt was er niet bij en kan ik binnen 2 weken gaan halen.
Ik had 2 x buikspek. Ik wist dat ik van 1 burnt ends ging maken, maar ben vergeten wat ik met de andere ging doen
Iets meer dan 7kg samen. Vrouwtje weer ni blij dat het vlees telkens een serieus bedrag is en dan weet ze nog niet dat de BB er nog aan komt
Bekijk bijlage 21023
Waarom doen penningmeesters toch altijd moeilijk?
Hier is er ook al eens protest wanneer ik weer een mooi stukje vlees heb gescoord bij de slager.Net langs de boerderij wat Duroc gaan halen. De Boston Butt was er niet bij en kan ik binnen 2 weken gaan halen.
Bekijk bijlage 21023
Dit kun je ondervangen, vrienden uitnodigen voor een maaltijd op voorwaarde dat zij het bier meebrengenProbleem is ook dat het grote stukken zijn en je dat best met vrienden eet. Die zuipen dan ook nog eens de bierfrigo leeg. En dat weegt ook wat door
Klopt. Maar meestal brengen ze een fles Cava mee voor mijn vrouw Maar ik ga idd eens telkens laten vallen dat ze voor de drank moeten zorgen. Scheelt toch al wat.Dit kun je ondervangen, vrienden uitnodigen voor een maaltijd op voorwaarde dat zij het bier meebrengen
Zo'n BB is daar trouwens uiterst geschikt voor en dat kost geen arm en een been en meestal vind iedereen het nog lekker ook.