Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet zeggen dat het me deze keer eigenlijk verbazingwekkend makkelijk afging. Dit varken was zelfs aanhankelijker dan de vorige. Vorige keer heb ik er wel even wakker van gelegen, nu weinig moeite mee gehad. Net zo weinig als ik mijn hanen slacht.Wauw, het is wel geweldig als je precies weet wat er in is gegaan, maar is wel een opgave denk ik.
Je krijgt toch een soort van band met het beestje, maar snap je wel.
Succes met het opvoeden van het nieuwe knorretje.
Low en slow op de 57 GBS
Wat een klote service dat ze gewoon zeggen we gaan er niks mee doen.Thanks guys! Heb toch maar een berichtje met foto's gestuurd naar de bastaarden. Net mijn eerste mes binnen gekregen. Blij!
Update: minder blij. Een van de bouten is kapot gedraaid dus geen bbq dit weekend. Bastard heeft geantwoord dat ze niks gaan doen met de craquelé. Koelkast vol met vlees... als ik dit had geweten was ik voor de BGE gegaan. Baal hier stevig van.
Bekijk bijlage 19990
Troost je met de gedachte dat vegetariërs hun quinoa ook niet zelf verbouwen .........Ja ik zou waarschijnlijk verhongeren als ik moest gaan slachten.. Gek want eet graag vlees maar ben een mietje als het op dit soort dingen aankomt..
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
Man dat is balen zeg. Ik zou er ook niet mee akkoord gaan. Het hoort gewoon niet in een nieuw product. Hopelijk wordt het alsnog opgelost.Bastard heeft geantwoord dat ze niks gaan doen met de craquelé. Koelkast vol met vlees... als ik dit had geweten was ik voor de BGE gegaan. Baal hier stevig van.
Bij ons waren ze er nog niet. Morgen even proberen.Bekijk bijlage 20327
Vrouwlief was vannochtend even voor mij langs de AH gereden
Gefeliciteerd met je aankoop. Omdat ik er nog eentje aan mijn zwager kade wil doen heb ik ook even gekeken naar de prijzen bij de Kar... maar daar schrok ik wel van. Wat zijn die dingen in prijs gestegen, zeg. Vorig jaar was de nieuwprijs nog een euro of 89 . Toen gekocht omdat er nog 25% vanaf ging. Nu is de nieuwprijs 105 euro.Vandaag gehaald bij de ...wei in aanbieding
Eindelijk is het er toch van gekomen. morgen maar ff testen
Bekijk bijlage 20333
Bekijk bijlage 20334
Mijn collectie ook weer wat uitgebreid..
Bekijk bijlage 20370
Ja, ben benieuwd! Heb je ze nog extra geseasoned?Mooie set pannen. Ik heb laatst dezelfde gekocht (volgens mij) vam Amazone.
Een laagje "extra" of 3 minimaal zou ik wel doen..... anders krijg je je steak er niet meer uit Die fabrieks seasoning is alleen maar zodat je ze niet onder de roest uit de verpakking haalt en stelt verder niets voor...Zijn prima pannen overigens!Heb je ze nog extra geseasoned?
Ja, ben benieuwd! Heb je ze nog extra geseasoned?
Er lag nog wat bij de appie. Mooie uitbreiding voor m’n gietijzer verzameling! Nu eerst seasonen
Bekijk bijlage 20380