Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er aluminiumfolie vd lidl is...neemt Bassie mooi alles mee! Topspul en veel goedkoper dan elders online!! En het nieuwe boekje kon niet uitblijven natuurlijk!
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
En ook nog groter in formaat volgens mij 44cm tegenover 30cm. Werkt erg fijn en bij de Lidl ERG goedkoop, online betaal je je er scheel aan.Ah top... dat wist ik niet, weer wat geleerd ...
Haha prachtig, ik heb één rolletje meegenomen maar had er al snel spijt van dat ik er niet meer had meegenomenAls er aluminiumfolie vd lidl is...neemt Bassie mooi alles mee! Topspul en veel goedkoper dan elders online!! En het nieuwe boekje kon niet uitblijven natuurlijk!
Paar rolletjes haha..Als er aluminiumfolie vd lidl is...neemt Bassie mooi alles mee! Topspul en veel goedkoper dan elders online!! En het nieuwe boekje kon niet uitblijven natuurlijk!
Haha..Zit geen houtsbaarheidsdatum op...en gaat bij mij altijd sneller dan verwacht. Ook druipan etc inwisselen, gepofte aardappelen , maïskolven etcetera.. gaat er rap doorheen hier.Haha prachtig, ik heb één rolletje meegenomen maar had er al snel spijt van dat ik er niet meer had meegenomen
Ja hoor. Heeft even geduurd ivm drukte, maar we zijn nu bezig met inpakken voor kamperen, dus prima gelegenheid.Daar past veel in! Kan je eens een foto van jouw rooster maken?
Waarom zo gezaagd en niet door de helft?Precies op maat gezaagd om een kwartslag gedraaid op het kolenrooster te liggen.
Mooie aanwinst. Heel veel plezier ermeeHet grotere broertje van de Grill Guru Compact is binnen gekomen.
Morgen gaat hij voor de eerste keer aan, voor nu mag hij nog een nachtje binnen staan.
Bekijk bijlage 20673
Bekijk bijlage 20674