Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen idee, niet gevraagd.Wat vindt de vrouw ervan dat je haar achterwerk hier post?![]()
![]()
Benieuwd of het wat is, zag ze staan er wil er ook eentje bij om te searen!Mooie mini kamado voor er bij.
Snel maar vies maken.
![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Benieuwd of het wat is, zag ze staan er wil er ook eentje bij om te searen!
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Hoeveel inch is deze? En beetje robuust? Zag bij de AH hier niets voorradig, ben ff benieuwd of het wat is. En of er evt een kleine platesetter te fixen isPrecies daar voor wilde ik hem ook. Heb hem nog niet gebruikt maar alles lijkt stevig en netjes afgewerkt. En voor de prijs kon ik het niet laten. Nu nog ff een klein gietijzeren rooster ergens vandaag plukken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoeveel inch is deze? En beetje robuust? Zag bij de AH hier niets voorradig, ben ff benieuwd of het wat is. En of er evt een kleine platesetter te fixen is
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Wat vind jouw vrouw er van dat je naar andere vrouwen hun achterwerk zit te kijken?Wat vindt de vrouw ervan dat je haar achterwerk hier post?![]()
![]()
Wat vind jouw vrouw er van dat je naar andere vrouwen hun achterwerk zit te kijken?![]()
Idd. De rest was rond de €13/kg, maar dit stuk duurder. Geen idee of dat komt omdat het DurocWauw, €18,- per kilo... Duur stukje vlees
Dat laatste komt mij bekend voor![]()
Vacumeermachine is de oplossing. PP maken eten en de rest in porties vacuum verpakken. In water verwarmen en nagenoeg net zo lekker als vers.Ik ben ontzettend graag ermee bezig. En voor die zaken steeds grote delen nodig en dat is dan eigenlijk telkens volk uitnodigen. En dat is zo vaak hier, dat de anderen nauwelijks de tijd vinden om zelf iets te doen. En mijn vrouw heeft zoiets van ‘dat de anderen maar eens iets doen‘.
Ga me misschien eens wat meer op de kleinere dingen concentreren.
In ieder geval int vervolg ergens anders gaan kopen. €121 voor die 6,4kg voor varken met zoveel vet, vind ik er wat over. Maar dat weten we dan ook alweer.
Procureur had ik vorige keer mee. Geloof 3,5kg. Die kostte minder per kg, maar wel meer dan €5.Dan zou ik deze een andere bestemming geven en een varkensnek halen..... die kost een 5 euro de kilo![]()
Dat is mijn bedoeling.Vacumeermachine is de oplossing. PP maken eten en de rest in porties vacuum verpakken. In water verwarmen en nagenoeg net zo lekker als vers.
Hoewel het verfprobleem voor het geld gewoon niet moet voor komen, is de oplossing best simpel. Gewoon de verf verwijderen (schuurpapier/zandstralen). Schijnt dat als je de vet iedere keer verwijderd dat het ook niet gebeurd, maar iedere keer vet verwijderen vind ik vervelender dan 1x die topvent schuren![]()
Aangezien as zaterdag de KJ1 opgehaald wordt alvast een basket besteld en de topvent van de KJ2. (Die zit in de doos).
Weet van het verfprobleem maar dat neem ik voor lief. De hoes komt ook nog vandaag en morgen nog wat kleine dingen.
Moink-balls?Ga me misschien eens wat meer op de kleinere dingen concentreren.