Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceriel zei:
FelixH zei:Hier ook helaas witte schimmelplekken. Balen!!
Nou, vooruit... Is wel in het AchterhoeksBert zei:Ceriel zei:
Heel leuk zulke foto's maar nu wil ik weer weten wat op het bord van die meiboom staat. Ik ben niet nieuwsgierig O Maar het is de onzekerheid :-w :-w :-w
Dominique zei:Volgens mij was het 100 GRAM zout op 1 LITER water btw....
Bij mij ook, deze werd wat bleker. Zal door het water komen.....?ReneR zei:Toch ook maar een keer extra naar de worstjes wezen kijken en inderdaad 3 witte stippen erop dus ook meteen maar even behandeld en weer terug gehangen.
Het viel mij op dat de kleur van de darm veranderde toen ik hem schoon maakte met de oplossing, klopt dat???
ReneR zei:Toch ook maar een keer extra naar de worstjes wezen kijken en inderdaad 3 witte stippen erop dus ook meteen maar even behandeld en weer terug gehangen.
Het viel mij op dat de kleur van de darm veranderde toen ik hem schoon maakte met de oplossing, klopt dat???
Dominique zei:Vandaag de venkel/knoflook gegeten en de peper/salie. Ik was weg van de venkel, Verkering van de salie. Maar we vonden ze beiden wel erg zout, hadden jullie dat ook? Iemand? Joehoe..... =))