Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

Jackass123 zei:
Geduld is een schone zaak, ik denk dat het vanzelf goed komt, tot die tijd ouderwets bbqen  :D

Tja z'n controller is ook geen garantie dat het goed gaat... voor bewijs zie mijn 'zwarte broodjes' draadtje  :blush:

thanxs uipko :(
printplaatje is binnen,  nu dus opzoek  naar  onderdelen... hoop niet dat het mij ook 5 dagen of meer gaat kosten... heheh ongeduldig :D

kloenie zei:
printplaatje is binnen,  nu dus opzoek  naar  onderdelen... hoop niet dat het mij ook 5 dagen of meer gaat kosten... heheh ongeduldig :D

Je kan gebruik maken van ons uitzoekwerk dus dat moet sneller kunnen ;)

De Mouser onderdelen gaan snel, dat duurt maar een dag of drie en een RPI kun je vrij goedkoop bij Mycom halen dus dat duurt maar een dag.

Een kastje en de ET73 probes duren een week of twee. De kunst is om snel en goedkoop aan een mega328 te komen. Ik heb ze via Ebay uit polen, duurde een week. Conrad.nl heeft ze ook maar die vraagt er dan weer de hoofdprijs voor.

En weer een doos met goodies;

IMG-20140225-WA0000.jpg

De vervangende blowers, de voedingen en de SD kaarten zijn inmiddels ook gearriveerd.

Ja, die razendsnelle zwarte zit er ook bij =D> =D>

Net pakjesavond :D

Wat we nu nog missen is de helft van de probes, de wifi sticks en de printjes. En waarschijnlijk mis ik ook tijd want ik ga maandag voor 4 weken naar Thailand.

Ook niet verkeerd Piet. 29 tot 36 graden nu met zon.
Je kunt het slechter treffen.

Plan je nou gewoon 4 weken Thailand om daar bij een graad of 30 op je gemak al die HM's te kunnen gaan solderen?? :D

Rocker zei:
Plan je nou gewoon 4 weken Thailand om daar bij een graad of 30 op je gemak al die HM's te kunnen gaan solderen?? :D

Klopt, dan smelt het soldeertin wat makkelijker. ;)

Nosmo zei:
Wat we nu nog missen is de helft van de probes, de wifi sticks en de printjes. En waarschijnlijk mis ik ook tijd want ik ga maandag voor 4 weken naar Thailand.

Wat doet de PostNL etc. met pakjes die 4 weken niet worden opgehaald en of kunnen worden afgeleverd?  :-/

Ik neem aan dat Pipo de pakjes bedoelt die Piet nog moet ontvangen met de nog ontbrekende onderdelen en niet dat Piet de HM's al klaar en verzonden zou hebben.

Wat doet de PostNL etc. met pakjes die 4 weken niet worden opgehaald en of kunnen worden afgeleverd?  :-/
In dat geval heeft Piet Mevr Nosmo ongetwijfeld goed opgeleid, om de clubkleuren van huize Nosmo te verdedigen hoor.
Als Piet Mevr Nosmo met het beheer over de Primo achter durft te laten, dan heb ik er vertrouwen in hoor  :)
(ben benieuwd wat voor lekkers Mevr Nosmo gaat maken  :) )

Mac

Ik nam aan dat hij 4 weken op vakantie ging met mevrouw Nosmo en ik doelde inderdaad op de nog te ontvangen onderdelen en natuurlijk niet op de kant en klare HM's ... of is dat raar?

Ik snapte je direct, dus ook zonder toelichting  :)

Maar even serieus, wie heeft die trip van 4 weken goedgekeurd? Dit kan natuurlijk niet zomaar! :)

Een voordeel: na thuiskomst zijn alle onderdelen wel binnen!

Zo, ik stap net uit het vliegtuig en zet m'n telefoon weer aan, blijkt ineens dat er paniek is uitgebroken in Heatermeterland. ;)

Ik ga voor werk naar Thailand, dus Mevr. N en onze twee puberende dropharingen blijven gewoon thuis om de deur open te doen voor onze postboderesse!
Twee mensen hebben mazzel omdat ze alleen losse onderdelen besteld hebben, die krijgen hun spullen zodra ze binnen zijn, de rest zal moeten wachten totdat ik weer thuis ben. ;)

Dus geen paniek, het komt allemaal goed, het duurt alleen een paar weken langer!

Terug
Bovenaan Onderaan