Jackass123 zei:Geduld is een schone zaak, ik denk dat het vanzelf goed komt, tot die tijd ouderwets bbqen![]()
Tja z'n controller is ook geen garantie dat het goed gaat... voor bewijs zie mijn 'zwarte broodjes' draadtje :blush:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jackass123 zei:Geduld is een schone zaak, ik denk dat het vanzelf goed komt, tot die tijd ouderwets bbqen![]()
kloenie zei:printplaatje is binnen, nu dus opzoek naar onderdelen... hoop niet dat het mij ook 5 dagen of meer gaat kosten... heheh ongeduldig![]()
Nosmo zei:En weer een doos met goodies;
De vervangende blowers, de voedingen en de SD kaarten zijn inmiddels ook gearriveerd.
Rocker zei:Plan je nou gewoon 4 weken Thailand om daar bij een graad of 30 op je gemak al die HM's te kunnen gaan solderen??![]()
Nosmo zei:Wat we nu nog missen is de helft van de probes, de wifi sticks en de printjes. En waarschijnlijk mis ik ook tijd want ik ga maandag voor 4 weken naar Thailand.
In dat geval heeft Piet Mevr Nosmo ongetwijfeld goed opgeleid, om de clubkleuren van huize Nosmo te verdedigen hoor.Wat doet de PostNL etc. met pakjes die 4 weken niet worden opgehaald en of kunnen worden afgeleverd? :-/