Jackass123 zei:Geduld is een schone zaak, ik denk dat het vanzelf goed komt, tot die tijd ouderwets bbqen
Tja z'n controller is ook geen garantie dat het goed gaat... voor bewijs zie mijn 'zwarte broodjes' draadtje :blush:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jackass123 zei:Geduld is een schone zaak, ik denk dat het vanzelf goed komt, tot die tijd ouderwets bbqen
kloenie zei:printplaatje is binnen, nu dus opzoek naar onderdelen... hoop niet dat het mij ook 5 dagen of meer gaat kosten... heheh ongeduldig
Nosmo zei:En weer een doos met goodies;
De vervangende blowers, de voedingen en de SD kaarten zijn inmiddels ook gearriveerd.
Rocker zei:Plan je nou gewoon 4 weken Thailand om daar bij een graad of 30 op je gemak al die HM's te kunnen gaan solderen??
Nosmo zei:Wat we nu nog missen is de helft van de probes, de wifi sticks en de printjes. En waarschijnlijk mis ik ook tijd want ik ga maandag voor 4 weken naar Thailand.
In dat geval heeft Piet Mevr Nosmo ongetwijfeld goed opgeleid, om de clubkleuren van huize Nosmo te verdedigen hoor.Wat doet de PostNL etc. met pakjes die 4 weken niet worden opgehaald en of kunnen worden afgeleverd? :-/