Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:Kan je zo'n ding eigenlijk ook zonder wifi gebruiken, dus gewoon op het schermpje van displayding bekijken?
Voor het geval dat hoofd IT er niet is, en ik dat ding niet op de Wifi krijg ofzo...
Handleiding? Wasda? Doos open, handleiding over schouder, niet aan de praat kunnen krijgen, vraag stellen hiero. Zo krijg ik gewoon gedoseerde antwoorden.Nosmo zei:Dominique zei:Kan je zo'n ding eigenlijk ook zonder wifi gebruiken, dus gewoon op het schermpje van displayding bekijken?
Voor het geval dat hoofd IT er niet is, en ik dat ding niet op de Wifi krijg ofzo...
Verdorie Dominique, waar heb ik nou eigenlijk een handleiding voor geschreven X(
Het korte antwoord is .......... Ja!
Tsssss.structor zei:Zenden is wat Domi kan Piet, de input kant is wat onderbelicht =))
En dat ik dan alleen de tweede zin snap, geeft dat enigszins aan op welk niveau ik computer Camiel ? =))Camiel zei:HM op een vast IP adres (da's 1 keer instellen) en een shortcut op buroblad of tablet naar dat IP adres.
Kind kan de was doen, stekker in de HM, op het aangemaakte icoontje drukken en klaar is Klara (euh Dominique)
Dominique zei:En dat ik dan alleen de tweede zin snap, geeft dat enigszins aan op welk niveau ik computer Camiel ? =))Camiel zei:HM op een vast IP adres (da's 1 keer instellen) en een shortcut op buroblad of tablet naar dat IP adres.
Kind kan de was doen, stekker in de HM, op het aangemaakte icoontje drukken en klaar is Klara (euh Dominique)
Nosmo zei:Er komt begin volgende maand een tweede ronde