Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

Je hebt in ieder geval niet overbodig ge?nvesteerd in werkkleding =)) =))

Ik ga ook voor jouw webversie, ik heb bij Red Fox gezien dat je daar ook je logo op kunt zetten.

Wat betreft de verzendkosten, maakt me niets uit ik ben al meer dan happy dat jij dit doet.

Verzendkosten zijn helemaal prima, geen enkel probleem, ik vind de zwarte interface het mooist.

Status update;

printjes3.jpg

Ik denk dat ik morgen wel klaar ben met solderen,

Lijkt wel een produktielijn bij de phillips

hij gaat lekker Piet, ook voor mij zijn die verzend kosten uiteraard geen probleem  ;)

Hij is dus ECHT aan het werk met jullie HM-metjes hoor.
Denk dat hij er een nieuwe hobby aan over houdt.
Hij vind het echt gaaf om te doen.

Camiel zei:
Zie dat de soldeer mooi is doorgevloeid tot de toplayer dus geen haastwerksolderingen. Super!
Tja de nieuwe Weller WSD81 is in prima handen!  ;)

Voor mij ook geen probleem voor extra kost.
Ziet er allemaal netjes uit, voor zover ik daar over kan oordelen. Als het maar werkt, dan ben ik al heel tevreden  ;)

RedFox zei:
Camiel zei:
Zie dat de soldeer mooi is doorgevloeid tot de toplayer dus geen haastwerksolderingen. Super!
Tja de nieuwe Weller WSD81 is in prima handen!  ;)

Het nieuwe soldeerstation werkt echt super fijn, goed gereedschap half werk en zo!

Ik heb gisteravond de onderzijde van alle printjes afgemaakt, en ben ook nog even met de bovenzijde aan het werk geweest. Op de displays en de led's na zijn die ook klaar maar dat is niet veel werk dus ik schat dat ik ze vanmiddag allemaal kan gaan testen.

Spannend.
Tenminste voor mij :( Denk dat jij er van uit ga dat ze het gewoon allemaal doen :)

Jij mag nooit meer raden Bert! ;)

Ik denk dat dit de web interface gaat worden;

HMprojectweb.jpg

Het logo kan eventueel gepersonaliseerd worden.

Ik vind dat wel mooi die gloeiende kolen

ik doe het er ook voor  :) ;)

Petje af, je heb er flink de vaart in!

Interface is ook leuk, zal nog eens kijken of we een theme's optie kunnen toevoegen.

Nog maar weer even een status update;

Alle Heatermeters zijn gebouwd en getest, het enige wat er nu nog aan moet gebeuren is het aanpassen van de software. Dit is al voorbereid dus het is niet veel werk meer.

Helaas mis ik nog steeds een aantal probes en de wifisticks. De wifisticks zijn onderweg en ik verwacht dat ze deze week binnen komen en zodra die er zijn ga ik een eerste batch versturen. Omdat er nog niet voldoende probes zijn krijgen de vijf mensen die slechts ??n set probes besteld hebben en de twee die geen probes besteld hebben als eerste hun HM, de rest zal nog even moeten wachten totdat Maverick uitgevonden heeft waar de rest van de probes is.

Iedereen die bij de eerste batch zit krijgt vandaag of morgen een mailtje van me.

Top gewerkt Piet. Viel natuurlijk ook wel mee met zo'n hulp.

Yes, volgens mij heb ik 1 set probes besteld :)

Terug
Bovenaan Onderaan