Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

Even een kleine status update.

Alles is besteld en op de kastjes na is alles ook al verzonden. Ik verwacht dat de kastjes nu elk moment klaar zullen zijn voor verzending. Ik kreeg zondag al een mailtje dat de zwarte kastjes al klaar waren dus het zal niet lang meer duren.

Er is inmiddels ook al aardig wat binnen gekomen;

Een kudde blowers;
HMonderdelen-1.jpg

Een trosje frambozen;
HMonderdelen-2.jpg

Een doos met piefjes van Mouser en Ebay;
HMonderdelen-3.jpg

Zelfs de PCB Chinees heeft de printjes al klaar en op de bus gegooid.  Langzamerhand gaat het de goede kant op.

Misschien een onnozele vraag, maar is dit geheel ook op een accupack o.i.d. te draaien? Ik heb geen stroompunt bij mijn UDS in de buurt, anders moet ik met een haspel aan de gang...

Een HM wordt gevoed met een 12VDC voeding, een accu zal ook wel kunnen denk ik. Ik schat dat een HM in de praktijk minder dan 1A gemiddeld trekt, voor een PP sessie heb je dus een 12V accu pack van zo'n 12Ah nodig.

Een haspel is makkelijker. ;)

Dat is een mooie partij die je al binnen hebt gekregen Piet!

Daar wordt ik blij van :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Goed nieuws en een mooi gezicht al die framboosjes naast elkaar!

Een berichtje van Tom Kole die de kastjes print;

Re: Heatermeter 4.1 cases.
Peter, everything is all finished. I wanted to send out today but we got crushed with a snow storm and I can't get out of the house. I'll mail it tomorrow.

Tom

Shit happens!

het is niet anders Piet, het kan niet altijd mee zitten  ;)

De kastjes heb ik toch pas op het laatst nodig dus een dagje langer maakt niets uit.

Nosmo zei:
Een berichtje van Tom Kole die de kastjes print;

Re: Heatermeter 4.1 cases.
Peter, everything is all finished. I wanted to send out today but we got crushed with a snow storm and I can't get out of the house. I'll mail it tomorrow.

Tom

Shit happens!

Is toch goed nieuws, alle kastjes zijn klaar ;)

pipo1000 zei:
Leuk! Alvast mijn Weller en Fluke uit het vet gehaald!
Hoezo....verwacht je dat de HM meteen uit elkaar valt als je deze van Piet ontvangt of ga je deze zelf in elkaar zetten ;)

Pipo krijgt een bouwpakket.

Ik ben helemaaaaaal niet ongeduldig hoor, maar is er al een statusupdate mbt de leveringen? :)

Je bent vast niet ongeduldiger dan ik ;).

De leveringen komen echt maar mondjesmaat binnen, de helft van de probes en de clips zijn binnen, de 12V voedingen zijn ook binnen.

Er waren drie blowers beschadigd tijdens transport, de vervangers zijn onderweg vanuit de USA. De kastjes zijn klaar en ook onderweg vanuit de US. Ik verwacht dat die volgende week binnen komen. De printjes zijn al een week aan het vliegen van China naar Nederland, waarom dat zo lang moet duren weet ik ook niet, misschien gaan ze per postduif.

De wifisticks waren ook binnengekomen, maar dat waren de verkeerde X(, de Ebay chinees dacht dat ik deze ook wel kon gebruiken X( X(, maar dat dacht ik dus niet. De sticks zijn dus weer retour China. Er zijn andere onderweg naar NL maar dat duurt ook nog wel een paar weken ben ik bang.

Jeetje, je bent nog niet eens begonnen met knutselen, en je hebt er al een dagtaak aan Piet
Maar ook dat is allemaal in vertrouwde handen bij jou.  :)

Mac

Mac zei:
Jeetje, je bent nog niet eens begonnen met knutselen, en je hebt er al een dagtaak aan Piet
Maar ook dat is allemaal in vertrouwde handen bij jou.  :)

Ik heb er maar 1 gemaakt voor mij was het bestellen ook veel meer werk dan het maken, en dan heb ik niet eens last gehad van "mee denkende" chinezen ;). Printje bakken was in een avond klaar, bestellen heeft 5+ avonden geduurd. Typisch geval van het gaat om de reis en niet om de bestemming ;)

Geduld is een schone zaak, ik denk dat het vanzelf goed komt, tot die tijd ouderwets bbqen  :D

Terug
Bovenaan Onderaan