RedFox zei:Er zijn ook een paar Brabanders bij hoor Uipko
Minder dan je denkt Geert! We hoeven van Drunen geen HM distributiepunt te maken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RedFox zei:Er zijn ook een paar Brabanders bij hoor Uipko
Je weet hoe dat gaat met die Hollanders, die denken dat heel Nederland Holland is of was het nou anders omRedFox zei:Er zijn ook een paar Brabanders bij hoor Uipkouipko zei:Haha die weet niet wat ie mee maakt.... gekke Hollanders
uipko zei:Je weet hoe dat gaat met die Hollanders, die denken dat heel Nederland Holland is of was het nou anders omRedFox zei:Er zijn ook een paar Brabanders bij hoor Uipkouipko zei:Haha die weet niet wat ie mee maakt.... gekke Hollanders
't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Brabant Hollands lult
dat heel Brabant Hollands lult
Nosmo zei:De boards zijn al in productie en dat kan ik niet meer terugdraaien, dus we moeten maar even afwachten waar Bryan mee komt. Als ik naar het schema kijk zie ik wel een weakpoint in het ontwerp en ook een mogelijke oplossing hier voor. Zijn aanpassing van de groundaansluiting door middel van de "hack" met het draadje lijkt ook te werken. Nog even niet in paniek raken, we komen er wel uit.
Leo zei:als ik dat allemaal zo hoor, mag ik er wel een studie voor gaan volgen
En anders roep je gewoon om hulp hierNosmo zei:Leo zei:als ik dat allemaal zo hoor, mag ik er wel een studie voor gaan volgen
Geen zorgen Leo, die studie is niet echt nodig. Waar ik nog wel even op moet broeden is een handleiding om simpel de wifi in te kunnen stellen. Omdat iedereen thuis andere netwerk instellingen en routers heeft, is het niet makkelijk om iets universeels te maken.
RedFox zei:En anders roep je gewoon om hulp hier
Dat lijkt me een prima plaats LeoLeo zei:ik denk dat ik ook ga gillen in de schreeuwdoos om hulp
Nosmo zei:Geen zorgen Leo, die studie is niet echt nodig. Waar ik nog wel even op moet broeden is een handleiding om simpel de wifi in te kunnen stellen. Omdat iedereen thuis andere netwerk instellingen en routers heeft, is het niet makkelijk om iets universeels te maken.
Nosmo zei:De huidige handleiding is voor techneuten prima te begrijpen, maar ik denk dat de gemiddelde mensch er toch wel wat moeite mee heeft. Handleidingen moeten eigenlijk ook door mensen uit de doelgroep zelf geschreven te worden, niet door programmeurs.
structor zei:In principe zou je toch de config files ook goed kunnen zetten als je weet waar je een vast ip mag plaatsen in het thuisnetwerk... Even als brainstorm idee...