Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

RedFox zei:
Er zijn ook een paar Brabanders bij hoor Uipko  :D

Minder dan je denkt Geert! We hoeven van Drunen geen HM distributiepunt te maken. ;)

uipko zei:
RedFox zei:
uipko zei:
Haha die weet niet wat ie mee maakt.... gekke Hollanders ;)
Er zijn ook een paar Brabanders bij hoor Uipko  :D
Je weet hoe dat gaat met die Hollanders, die denken dat heel Nederland Holland is of was het nou anders om  :P

Hoe zongen Rowwen H?ze dat ook al weer?

't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Brabant Hollands lult
dat heel Brabant Hollands lult

Of was het nou anders? :-/

OEI, ik voel de strenge blik van de moddereters alweer in mijn nek......... :-O

De boards zijn al in productie en dat kan ik niet meer terugdraaien, dus we moeten maar even afwachten waar Bryan mee komt. Als ik naar het schema kijk zie ik wel een weakpoint in het ontwerp en ook een mogelijke oplossing hier voor. Zijn aanpassing van de groundaansluiting door middel van de "hack" met het draadje lijkt ook te werken. Nog even niet in paniek raken, we komen er wel uit.

Nosmo zei:
De boards zijn al in productie en dat kan ik niet meer terugdraaien, dus we moeten maar even afwachten waar Bryan mee komt. Als ik naar het schema kijk zie ik wel een weakpoint in het ontwerp en ook een mogelijke oplossing hier voor. Zijn aanpassing van de groundaansluiting door middel van de "hack" met het draadje lijkt ook te werken. Nog even niet in paniek raken, we komen er wel uit.

je bent voortvarend van start gegaan  :P was alleen om ook jou werk te besparen zodat je niet 10 boarden hoeft te patchen. Waar bestel je trouwens de atmel chips, want die zijn niet erg goed leverbaar?

De Atmels komen van ebay, ze zijn op dit moment onderweg vanuit Polen naar NL. Dit zelfde geldt ook voor de GPIO connectoren, deze zijn ook slecht te krijgen of heel duur. Deze komen ook van Ebay, en de prijs was ook nog schappelijk.

goed bezig Piet, ik heb alle vertrouwen in je  :)

Jullie zijn bij Piet in goede handen!  :D

als ik dat allemaal zo hoor, mag ik er wel een studie voor gaan volgen

Leo zei:

Geen zorgen Leo, die studie is niet echt nodig. Waar ik nog wel even op moet broeden is een handleiding om simpel de wifi in te kunnen stellen. Omdat iedereen thuis andere netwerk instellingen en routers heeft, is het niet makkelijk om iets universeels te maken. 

Nosmo zei:
Leo zei:

Geen zorgen Leo, die studie is niet echt nodig. Waar ik nog wel even op moet broeden is een handleiding om simpel de wifi in te kunnen stellen. Omdat iedereen thuis andere netwerk instellingen en routers heeft, is het niet makkelijk om iets universeels te maken.
En anders roep je gewoon om hulp hier  ;)

RedFox zei:
En anders roep je gewoon om hulp hier  ;)

Ga ik zeker doen Geert ik wil ook zo'n mooie pagina ;)

ik denk dat ik ook ga gillen in de schreeuwdoos om hulp  :)

Leo zei:
ik denk dat ik ook ga gillen in de schreeuwdoos om hulp  :)
Dat lijkt me een prima plaats Leo  ;)

Nosmo zei:

Denk je dat de huidige handleiding te lastig is?

De huidige handleiding is voor techneuten prima te begrijpen, maar ik denk dat de gemiddelde mensch er toch wel wat moeite mee heeft. Handleidingen moeten eigenlijk ook door mensen uit de doelgroep zelf geschreven te worden, niet door programmeurs.

Nosmo zei:
De huidige handleiding is voor techneuten prima te begrijpen, maar ik denk dat de gemiddelde mensch er toch wel wat moeite mee heeft. Handleidingen moeten eigenlijk ook door mensen uit de doelgroep zelf geschreven te worden, niet door programmeurs.

Klinkt als een bootstrap, of te wel kip-ei, probleem ;)

structor zei:
In principe zou je toch de config files ook goed kunnen zetten als je weet waar je een vast ip mag plaatsen in het thuisnetwerk... Even als brainstorm idee...

Het gaat om het aanmelden van de wifi op het thuis netwerk van de gebruikers. Tevens heeft iedereen andere instellingen. Ik ben niet van plan om voor iedereen een custom config file te maken en die dan ongetest mee te geven.

Terug
Bovenaan Onderaan