Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

Bert zei:
Nosmo zei:
Als het goed is heeft iedereen nu een PB van me gehad, met prijzen en info. Mocht je nog niets ontvangen hebben laat het me dan even weten! ;)

Het valt me wel tegen dat niemand een oranje kastje besteld, kom op jongens we zijn toch en Nederlands forum! B-)

Zijn dat ook de snelste kastjes????

Jij zegt het ik dacht het. ;)

Maar de snelste is de mijne, daar zit namelijk een octo core Atmel in op 3,5Ghz met turbo speed. Die is zo snel dat hij gisteren al wist wat morgen de temperatuur in mijn smoker is.  :-O

Ik heb een zwarte.......

Bert zei:
Nosmo zei:
Als het goed is heeft iedereen nu een PB van me gehad, met prijzen en info. Mocht je nog niets ontvangen hebben laat het me dan even weten! ;)

Het valt me wel tegen dat niemand een oranje kastje besteld, kom op jongens we zijn toch en Nederlands forum! B-)

Zijn dat ook de snelste kastjes????
=))

Nosmo zei:
Maar de snelste is de mijne, daar zit namelijk een octo core Atmel in op 3,5Ghz met turbo speed. Die is zo snel dat hij gisteren al wist wat morgen de temperatuur in mijn smoker is.  :-O

Ik heb een zwarte.......

Komt goed uit ik heb ook een zwarte gekozen :)

Bert zei:
Nosmo zei:

Ik heb een zwarte.......

Komt goed uit ik heb ook een zwarte gekozen :)

Ik heb hier ook nog een groep voor krachtstroom, scheelt dat ook nog in de snelheid?

Bert krijgt een special 3fase uitvoering met draaistroom fan, kost een paar centen maar dan heb je ook wat! :D

Maar het mag wel weer wat meer ontopic denk ik! ;)

dank je Piet, hoeven wij het niet te zeggen  :P

Het gaat lekker met de bestellingen en de betalingen maar er zijn nog een paar mensen die niet gereageerd hebben op de PB met de opties en de prijzen.

Hoe eerder ik weet wat iedereen wil hoe eerder ik kan gaan bestellen, vooral het aantal 3D kastjes wat besteld moet worden is belangrijk want die duren het langst om te produceren.

Mocht je er toch vanaf willen zien, even goede vrienden maar laat het dan even weten zodat er misschien nog een ander mee kan doen. Als je geen bericht hebt ontvangen laat het me even weten dan stuur ik de PB nog een keer.

Ik heb het geld overgemaakt voor die supersnelle zwarte :)

Ik had het al gezien Bert ;)

vraagje...

Ik heb een Rpi over en wil ook een heatmeter maken ( Gewoon omdat het leuk is hehe )

moet er eigenlijk een display op... ga hem toch alleen maar gebruiken via de browser...
En wat kost het als ik een heatmeter wil zonder Rpi en Fan ?
want dat heb ik al liggen...

en wat kost het als ik het zelf in elkaar soldeer....

mag ook via een Persoonlijk berichtje hoor :D

kloenie zei:
vraagje...

Ik heb een Rpi over en wil ook een heatmeter maken ( Gewoon omdat het leuk is hehe )

moet er eigenlijk een display op... ga hem toch alleen maar gebruiken via de browser...

en wat kost het als ik het zelf in elkaar soldeer....

mag ook via een Persoonlijk berichtje hoor :D

Er moet geen display op, maar als je een standaard kastje wilt gebruiken hou je wel een gapend gat over waar het display normaal zit.

Ik neem even geen nieuwe bestellingen meer aan, mochten er afvallers zijn neem ik wel contact met je op. Solderen is gratis, maar je mag het voor ?0 korting ook zelf doen ;)

Even als globale richtlijn kost een RPI loze maar verder complete HM met probes ?105. Je hebt dan alleen nog een RPI en een fan nodig.

kloenie zei:
vraagje...

Het display is niet nodig maar zo nu en dan toch best handig om even snel wat aan te passen, alarm uitzetten, temp waardes bekijken.

uipko zei:
Het display is niet nodig maar zo nu en dan toch best handig om even snel wat aan te passen, alarm uitzetten, temp waardes bekijken.
En zo is het inderdaad!

dat is natuurlijk handig.
Maar heb al een RasberryPi waar die op komt, en dan is het de bedoeling dat ik alles daarop doe.

Doe het nu ook al zonder heatmeter met 2 probes op een Pi, maar heatmeter is wat mooier.
En hierop heb ik ook geen display.
Dus kan ik mijn eigen standaard kastje gebruiken die ik al voor Pi heb.
( en anders maken we er wel 1 op een 3d printer :D )

kloenie zei:
dat is natuurlijk handig.
Maar heb al een RasberryPi waar die op komt, en dan is het de bedoeling dat ik alles daarop doe.

Doe het nu ook al zonder heatmeter met 2 probes op een Pi, maar heatmeter is wat mooier.
En hierop heb ik ook geen display.
Dus kan ik mijn eigen standaard kastje gebruiken die ik al voor Pi heb.
( en anders maken we er wel 1 op een 3d printer :D )

De 3D files voor de kastjes zijn publiek beschikbaar, even gat voor het display dicht maken en printen maar. Hier staan twee linkjes naar de files en beschrijving https://github.com/CapnBry/HeaterMeter/wiki/HeaterMeter-4.0-case .

Ik heb net een aantal HM kastjes (14 stuks  ;) ) besteld bij Tom Kole in de States.

Dit was zijn reactie;

Wow, I've never had an order that big.

Zijn we toch nog eens ergens de grootse in. :D

Nosmo zei:
Ik heb net een aantal HM kastjes (14 stuks  ;) ) besteld bij Tom Kole in de States.

Dit was zijn reactie;

Haha die weet niet wat ie mee maakt.... gekke Hollanders ;)

uipko zei:
Nosmo zei:

Dit was zijn reactie;

Haha die weet niet wat ie mee maakt.... gekke Hollanders ;)
Er zijn ook een paar Brabanders bij hoor Uipko  :D

Het loopt lekker, alle bestellingen zijn binnen en de meeste betalingen ook. Ik ga er van uit dat er alleen eerzame dames en heren worden toegelaten tot ons prachtige genootschap, dus ik durf het wel aan om alvast wat bestellingen de deur uit te doen. ;)

Anders zijn er vast wel nieuwe gegadigden.

Terug
Bovenaan Onderaan