BasBQ
Beef en Steak

Ooni Koda 12 (en 16)

Ik weet helaas niet meer waar ik het heb gezien maar ik heb wel eens onderzoek van TNO voorbij zien komen over de hoeveelheid luchtvervuiling die ontstaat als je gewoon kookt op gas. Dan zou ik absoluut geen ooni op gas binnen willen zonder afzuiging of open raam 🙄
Ik heb een dyson purifier in de woonkamer staan en of je ziet als je even wat kookt op gas! al is het met de wokpan zonder aanbaklaagje (teflon).
Dit is velen malen minder als ik bijv. de steengrill aan heb staan.
Als ik een ei bak in een tefal pannetje gaat de luchtkwaliteit naar rood/paars maakt je wel bewust.
 
Oja nog een toevoeging.
Als je het zelfde 'trucje' uit haalt als bij mij..
Bij Stovrr is de Koda 16 nu 459.
Bij Hornbach is hij 489.
Als je naar de hornbach gaat en aangeeft dat hij bij Stovrr goedkoper is krijg je met laagsteprijs garantie hem voor 459, en daardoor ook 10% korting dus krijg je hem voor €413,10.
Bij welke vestiging is jou dit gelukt? Mij is het namelijk niet gelukt aangezien de eis was dat er een EAN code vermeld stond bij de Ooni en dat staat er niet bij op de sitr van Stovrr...
 
Bij welke vestiging is jou dit gelukt? Mij is het namelijk niet gelukt aangezien de eis was dat er een EAN code vermeld stond bij de Ooni en dat staat er niet bij op de sitr van Stovrr...
Hornbach Duiven.
1669983144541.png
 
Bij welke vestiging is jou dit gelukt? Mij is het namelijk niet gelukt aangezien de eis was dat er een EAN code vermeld stond bij de Ooni en dat staat er niet bij op de sitr van Stovrr...
Bij Hornbach Best is het ook gelukt.
 
Kon hem niet vinden bij AH maar bij BookSpot besteld voor 15 euro excl. verzending.

Zojuist ontvangen en wat een topboek. Hele goede uitleg over het hele proces van deeg en saus maken maar ook verklaringen en tips voor dingen die niet goed gaan.

Heel erg veel recepten voor pizza. Meeste recepten maar met een paar ingrediënten i.p.v. een overvolle pizza. Dat zijn de beste.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan