Kan beide maar heb er voor nu voor gekozen om hem aan de kamado vast te maken.Dat is een mooi rekje. Moet deze aan je kamado vast of kun je hem ook gewoon tegen de wand aan schroeven
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan beide maar heb er voor nu voor gekozen om hem aan de kamado vast te maken.Dat is een mooi rekje. Moet deze aan je kamado vast of kun je hem ook gewoon tegen de wand aan schroeven
Diameter?Nieuwe drippan, liep bij de action en nog geen 3 euro. Stuk goedkoper dan bij de bbq winkel.
Heb er maar vast 2 meegenomen.
Bekijk bijlage 73826
Heb deze ook. Is net iets kleiner dan de 2 halve platesetters samen van de KJ Classic Large.Diameter?
Ik ga mijn goedkope "kloon" inruilen voor een "echte".
In ieder geval een Thermapen. Thuis ff met de vuist op tafel geslagen .........
en het is het enige wat ik nu krijg voor mijn verjaardag
Zie ze staan voor rond de € 90,- maar nu ook een ETI....
Klopt dat wel??
Bekijk bijlage 74365
Net in wat gehaktballen geprikt en het lijkt aardig te werken, maar ik ga een keer goed meten terwijl ik ook de Weber iGrill in een biefstuk heb zitten.Omdat ik eerst wilde kijken of een Thermapen nuttig zou zijn voor mij heb ik een goedkope kloon gekocht (12 EUR). Deze reageert verrassend snel en lijkt goed geijkt te zijn.
Gefeliciteerd nogVoor mijn verjaardag weer wat leuke en nuttige dingen gekregen, grill expander, pastor/kebab spies en een nieuwe inkbird IHT-1S thermometer.
Thermometer al even getest en gekalibreerd en zowel bij 0° als bij kokend water de correcte waarde. Werkt stukken sneller dan mijn oude inkbird ongeveer 2-3 seconden.
Vanavond de spies testen met wat char siu van procureur.
Bekijk bijlage 74387
Voor mijn verjaardag weer wat leuke en nuttige dingen gekregen, grill expander, pastor/kebab spies en een nieuwe inkbird IHT-1S thermometer.
Thermometer al even getest en gekalibreerd en zowel bij 0° als bij kokend water de correcte waarde. Werkt stukken sneller dan mijn oude inkbird ongeveer 2-3 seconden.
Vanavond de spies testen met wat char siu van procureur.
Bekijk bijlage 74387