Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Doen jullie ook aan Sinterklaas?

Eigenlijk hoopte ik er dit jaar weer onderuit te komen, maar...
Schoonzusje heeft onlangs 2 kindjes gekregen, dus Sinterklaas is ook weer uit de mottenballen gehaald 🥴

Heb deze erop gezet, lijkt me toch wel handig voor in de offset, voor spek en ribs enzo 😄(y)
Hoop dat ik ze krijg, eindelijk eens wat nuttigs voor Sinterklaas 😅 Maar anders bestel ik ze zelf 🤷‍♂️

Kleine kadootjes laag budget wat ik zou vragen voor bijv sint of suprise aangezien je dit altijd wel kan gebruiken ( extra )
Wij vieren zelf sinterklaas met onze kinders van 2&4 maar dit soort kadootjes vraag ik dan ook altijd.

Dikke aluminium folie, nitril handschoentjes, bbq rubje of sausje, kruidenshaker, lange aansteker, Barbecue marinade basket gietijzer, Marinade kwast, aansteekwokkels, rookplankje

Dikke aluminium folie, nitril handschoentjes, bbq rubje of sausje, kruidenshaker, lange aansteker, Barbecue marinade basket gietijzer, Marinade kwast, aansteekwokkels, rookplankje
Best veel goede ideeën 😃
Die ga ik voor de volgende keer onthouden, budget is idd niet zo groot en bbqspul is altijd handig.

Best veel goede ideeën 😃
Die ga ik voor de volgende keer onthouden, budget is idd niet zo groot en bbqspul is altijd handig.
ik heb een lijstje gemaakt op lijstje.nl
Daar zet je gewoon alles op desnoods met linkje en dan stuur je die door als iemand ooit wat voor je wil kopen.
Zet daar gewoon alles op wat je nog graag wilt. Is ook handig voor je partner dan krijg je wel iets wat je echt wil krijgen en het is dan toch nog steeds een verassing.
Ik heb er dingetjes op staan van onder de 5 euro, dinge van 50 euro, ook dinge van hogere bedragen.

Ik hou wel van een verassing maar niet van onzin kado's 😅 Ze hoeven mij geen fles wijn te geven bijv.

Is een goede site inderdaad. Als mensen vragen wat wil je hebben en je noemt aantal opties maar ze kunnen niet afstrepen zul je zien dat je het dubbel krijgt.

Krijg altijd de vraag ook omdat mensen zelf geen inspiratie hebben. En dat terwijl ik vrij snel tevreden ben en meerdere hobby s en interesses heb. En speciaalbier, wijn, en kadobonnen altijd goed is.

Zo kreeg mijn vrouw een keer 2 hakbijltjes on stookhout mee te klieven toen ze aan meerdere mensen meerdere kado opties mondeling doorgaf

Terug
Bovenaan Onderaan