Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Nieuwe drippan, liep bij de action en nog geen 3 euro. Stuk goedkoper dan bij de bbq winkel.
Heb er maar vast 2 meegenomen.

1000133732.jpg

Maar 35 cm........
Dat is een beetje klein voor "ons Summit bezitters" :cool: ;)
40 cm of iets groter komt beter in de buurt

35 centimeter.
De normale die ik had zijn iets groter, maar aangezien ik er altijd alu folie in heb liggen gaat dit prima.

1000134457.jpg

kan nog eens handig zijn als de vrouw weer eens naar de action gaat zal ik hem op het boodschappenlijstje zetten 😇

Ik ga mijn goedkope "kloon" inruilen voor een "echte".
In ieder geval een Thermapen. Thuis ff met de vuist op tafel geslagen .........
en het is het enige wat ik nu krijg voor mijn verjaardag :ROFLMAO:

Zie ze staan voor rond de € 90,- maar nu ook een ETI....
Klopt dat wel??
1741186809683.png

Ik ga mijn goedkope "kloon" inruilen voor een "echte".
In ieder geval een Thermapen. Thuis ff met de vuist op tafel geslagen .........
en het is het enige wat ik nu krijg voor mijn verjaardag :ROFLMAO:

Zie ze staan voor rond de € 90,- maar nu ook een ETI....
Klopt dat wel??
Bekijk bijlage 74365

33bb2d9136ea3c9c66fd09258c4f873d.jpg

Er staat inderdaad eti achterop de thermometer.
Amazon verkoopt ze ook onder merknaam ETI.

Omdat ik eerst wilde kijken of een Thermapen nuttig zou zijn voor mij heb ik een goedkope kloon gekocht (12 EUR). Deze reageert verrassend snel en lijkt goed geijkt te zijn.
Net in wat gehaktballen geprikt en het lijkt aardig te werken, maar ik ga een keer goed meten terwijl ik ook de Weber iGrill in een biefstuk heb zitten.

Voor mijn verjaardag weer wat leuke en nuttige dingen gekregen, grill expander, pastor/kebab spies en een nieuwe inkbird IHT-1S thermometer.

Thermometer al even getest en gekalibreerd en zowel bij 0° als bij kokend water de correcte waarde. Werkt stukken sneller dan mijn oude inkbird ongeveer 2-3 seconden.

Vanavond de spies testen met wat char siu van procureur.

1000138138.jpg

Voor mijn verjaardag weer wat leuke en nuttige dingen gekregen, grill expander, pastor/kebab spies en een nieuwe inkbird IHT-1S thermometer.

Thermometer al even getest en gekalibreerd en zowel bij 0° als bij kokend water de correcte waarde. Werkt stukken sneller dan mijn oude inkbird ongeveer 2-3 seconden.

Bekijk bijlage 74387
Gefeliciteerd nog 🥳

Bekijk bijlage 74387

Flink verwend!
Nog gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan Onderaan