BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en een bastard urban large gekocht. Deze kwam met pizzasteen, handschoenen, schep en pizza mes maar heb toch ook maar meteen een gietijzeren rooster en inkbird wifi thermometer (had hier al een bluetooth versie van) aangeschaft 😅.

Vandaag in elkaar gezet!
IMG_0489.jpeg
 
Geen half werk! En een hele goede deal. Jullie gaan een voedzame tijd tegemoed denk ik zo...
We zien je vader wel verschijnen in het voorstelrondje neem ik aan??

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
Dat is inderdaad wel een goed idee ! Wordt vervolgd :D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een Kamado joe classic 3 :D. Mijn vader wil graag leren bbq’en, dus stelde hij voor dat hij mijn Grill Guru zou nemen, en ik een bbq naar keuze uit mocht kiezen. Dat hoef je geen 2x te zeggen !! Nog even @noskos zijn 9 maanden review bekeken en de knoop doorgehakt !Super blij mee. Meteen maar een soapstone aangeschaft.
Bekijk bijlage 65900
Zozo dat is wel een hele goeie aankoop! Kj3, speksteen, spit en een hoes. Dat wordt genieten kan ik je vertellen

Lieve vader heb jij! 😆
 
😁 Ach, gewoon nieuwsgierig, meten is weten.
Eigenlijk wel, voor 3,25 :rolleyes: en het ding is nog stevig ook.



Best een stoer ding, dikwandig ook?
Van 't weekend maar even de staalborstel op de haakse slijper?
4 mm ,vind de roestkleur ook wel wat hebben.

Staat nu in mijn werkplaats om te lassen en nieuwe houten handvaten te maken
 
De Tramontina Churrasco Black 22844-110 slagersmes, 25 cm.

Ik was verkocht bij de eerste recentie op Knives&Tools.

"Een compleet overbodig mes, eerlijk gezegd, maar who cares? Voor die prijs krijg je een echt leuk stuk ´speelgoed´ om pakweg ribbetjes, groot stuk gebraad... whatever op zeer showerige doch coole wijze te versnijden bij een bbq met je kameraden erbij. Ik herhaal, compleet overbodig, maar gewoon kinderlijk fijn om te gebruiken"

Ik herhaal...
😁😁💪💪

1000032530.jpg
 
Mooi mes, moet ook zeggen dat ik de finish op deze foto veel mooier vind dan op de foto van k&t (y)
 
Moisture meter! Voor houtblokjes.
Gekocht voor 3,25 op Amazon 😅

Op het eerste gezicht lijkt hij nog best goed te werken 👍

Bekijk bijlage 65918Bekijk bijlage 65919
Je weet dat het vochtpercentage aan de buitenkant niets zegt? Om het vochtpercentage daadwerkelijk te bepalen haal je eerst een blokje door de midden. Het gaat, zoals zoveel dingen, om de binnenkant :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan