Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Met de kerst hebben we een huisje gehuurd en omdat ik bang ben dat ik een week niet kan bbqen maar een WGA gekocht die mooi mee kan op vakantie. Maar weet iemand waar die plastic bloempot voor is?Bekijk bijlage 72420Bekijk bijlage 72421
Die bloempot is de schep voor je kolen. Zeker geen maatschep want die krijg je ook bij een weber 57cm. Geniet van je wga

Dat is een maatschep voor maximum aan brandstof dat in de BBQ mag.
Doe je er meer in kan er iets gaan vervormen of zelfs email afbladeren.
Dit heb ik echt nog nooit eerder ergens gelezen .. :unsure:

Dat plastic bakje kun je als bloempot gebruiken voor bijvoorbeeld bieslook of peterselie.
En wil je dat niet gewoon wegkiepen.
Een kolenstarter werkt ook als maatbeker

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Als Kerstcadeau gekregen en heel blij mee!
20241226_001534.jpg
20241226_001628.jpg

Nu nog opzoek naar de cups en spoons ;)
Voor je gaat kijken even in het boek kijken welke maten ze veel gebruiken. Er wil nog wel eens verschil in zitten welke er in de verpakking zitten.

IMG_0691.jpeg

Ik had nog de kleine thermometer (5 cm) op mijn Large. Aanvankelijk vond ik de prijs voor de grotere aan de (veel te) hoge kant. Maar ja, toen zag ik deze....
Inmiddels besteld en ik begrijp dat er maar 150 in Nederland beschikbaar komen en dat het nog een paar weken wachten is.

Ff wat nieuwe pannetjes seasonen. + herstel van 1 pannetje dat i de kerstperiode mishandeld is.

IMG_8384.jpg

Nieuw leeswerk.
Van de kinderen en aanhang, en een collega die ik voorbereid heb voor IKT LIII nieuwe boeken gekregen.
Denk dat het weer wat drukkker aan de tafel gaat worden. 😉
IMG_8385.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan