Veel goede dingen over gelezen, nu ook maar eens proberen op dat dingTop ding![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel goede dingen over gelezen, nu ook maar eens proberen op dat dingTop ding![]()
De rode had al een paar keer via de Makro. Erg lekker pittig. De groene nou ook gehaald om te kunnen proberen! Mooi prijsje!
Heel leuk pannetje, ik gebruik hem heel vaak!
Heel leuk pannetje, ik gebruik hem heel vaak!
Grappig feitje: ik heb de versie van the bastard, maar er zit een grill guru plankje bij. Zal een foutje geweest zijn bij het inpakken ofzo. Maar het zijn dus exact dezelfde pannetjes
Ga je veel plezier mee beleven, vind het zelf een van de beste accessoires die je er bij kan hebben.Ok ok, ik kon me niet meer inhouden...Mooie 15% kortingsactie in aanloop naar Black Friday en wat waardebonnen voor mijn verjaardag gehad. Dus deze rotisserie aangeschaft! Zeiden zoveel zin gehad om een accessoire te gaan gebruiken. Ook maar meteen de bijbehorende spiezenset meegenomen.
Want heel eerlijk, het water loopt me altijd in de mond als ik foto's zie van mooie gerechtjes op de rotisserie. Zondag voor het eerst testen, morgen bedenken waarmee. Let's go!!
Bekijk bijlage 47290
Ga zo een kippetje aan het spit (ook nieuw) rijgenGefeliciteerd en vele plezier ermee!
Nu snel "ontmaagden"![]()
Mooi kippetje ontmaagden in de rode heldGa zo een kippetje aan het spit (ook nieuw) rijgen![]()
Ferm zo een machin. Toen we de keuken gingen laten uitwerken, kwamen we in de lijst zo eentje van Siemens in de lijst als inbouw onder de microgolfoven. Wel tof, maar nog zeer prijzig.
Hoop niet dat deze nodig was vanwege de kip