Gister surprise party voor mijn verjaardag (binnenkort). Rub, saus, waardebonnen voor de lokale kamado zaak (nog even sparren voor de rotisserie). Ennnnn dit pareltje!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met je vrouw een rondje sparren? Ben benieuwd wie wintGister surprise party voor mijn verjaardag (binnenkort). Rub, saus, waardebonnen voor de lokale kamado zaak (nog even sparren voor de rotisserie). Ennnnn dit pareltje!
Hahaha! Goeie! Rare auto correct... Het sparren is wel gebeurd, dat ding komt er. Nu dat sparen nogMet je vrouw een rondje sparren? Ben benieuwd wie wint
Die Californië Hot Sauce is behoorlijk HOT kan ik je zeggen. ;-)Er is vandaag een hele grote doos geleverd. We kunnen weet ff verder.
Bekijk bijlage 46652
Bekijk bijlage 46653
Die Californië Hot Sauce is behoorlijk HOT kan ik je zeggen. ;-)
Ik dacht dat dit een gewone bbq saus was en die dan gebruikt om ribben te glazen. Was toch effe verschieten.
Klopt, beetje knipoog naar mijn werk als bosbouwer/boomverzorger.Prachtig mooi setje pannen , en wat een allemachtig groote kettingzaag heb je daar liggen
Beest van een machine .Klopt, beetje knipoog naar mijn werk als bosbouwer/boomverzorger.
Het is de grootste stihl met een 1,5m zaagblad, machine wordt heel soms (1a2 keer per jaar) gebruikt maar het zaagblad en ketting is puur sier.
Hierbij nog een wat oudere foto waar die helemaal op staat. Bekijk bijlage 46840
Klopt alles is vers bezaagd eiken, maar het was stukken voordeliger om het gezaagd te kopen.Beest van een machine .
Prachtig mooi plekje heb je daar , geheel van eiken zie ik , zelf gezaagd zeker