Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gisteren een keer op bezoek gegaan bij vuur & rook (nog nooit zoveel rubs bij elkaar gezien) en daar wat gietijzer gehaald (nog helemaal nieuw voor me).

Ah ok, ik dacht dat er mss in Limburg ook 1 was gekomen...

In Herent heb ik tijdje geleden workshop gevolgd. Inderdaad, heel mooie locatie. Wij zijn ook nog wat uurtjes blijven plakken.

Ik geloof dat ze maar 2 fysieke winkels hebben. In NL 1 en in BE eentje. Geen idee hoe dat ze hier in Veltem zijn terecht gekomen. Mooie locatie wel. Maar denk hedendaags dat de winkels het voor een groot deel met online verkoop moeten hebben.

Wilde een betere oplossing voor mijn waterpan in de smoker. Dus tadaaaaaaa:

Heb er een zwik in mijn handen gehad, maar de perfecte maat gevonden. Dus kan dit weekend gelijk ermee aan de slag en dus gelijk meer ruimte op het rooster. :)

Mijn steentjes, die ik ook gebruik voor de BGE komen ook hier mooi van pas, zodat de airflow niet te veel hinder ondervindt. Daarmee past het geheel precies onder het rooster. Kortom helemaal blij.

Wilde een betere oplossing voor mijn waterpan in de smoker. Dus tadaaaaaaa:

Heb er een zwik in mijn handen gehad, maar de perfecte maat gevonden. Dus kan dit weekend gelijk ermee aan de slag en dus gelijk meer ruimte op het rooster. :)

Mijn steentjes, die ik ook gebruik voor de BGE komen ook hier mooi van pas, zodat de airflow niet te veel hinder ondervindt. Daarmee past het geheel precies onder het rooster. Kortom helemaal blij.

Briljant!(y)

Een marktplaatskoopje voor € 10.00 (y)

IMG_20220903_100822.jpg

Nooit gebruikt heeft alleen een hele tijd ongebruikt in de tuin gestaan..

IMG_20220903_100645.jpg

Nu nog leren hoe ik deze kan gebruiken 😁

Nice! Die gaat er bij mij ook nog eens komen, maar dan moet m'n huidige roosterhouder nog iets meer versleten zijn voor ik het goed kan praten naar mezelf ;)
Voor jezelf? 🤪

Terug
Bovenaan Onderaan