BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Thermapen, ideaal! Ben die van mij verloren en moet echt weer eens een nieuwe gaan zoeken. Heb een paar keer een andere geprobeerd maar eenmaal de thermapen gewend dan valt de rest tegen
 
Thermapen, ideaal! Ben die van mij verloren en moet echt weer eens een nieuwe gaan zoeken. Heb een paar keer een andere geprobeerd maar eenmaal de thermapen gewend dan valt de rest tegen
Ja eenmaal gewend aan de thermapen is er geen weg meer terug,..
 
47130572-DBD4-44BB-9793-E474AC87A041.jpeg


Bij de welkoop met korting van 20% 😀
 
Thermapen, ideaal! Ben die van mij verloren en moet echt weer eens een nieuwe gaan zoeken. Heb een paar keer een andere geprobeerd maar eenmaal de thermapen gewend dan valt de rest tegen
Waar zit hem dan exact in? ik ben nog niet verwend met zo'n pen, dus nog onwetend ;)
 
Waar zit hem dan exact in? ik ben nog niet verwend met zo'n pen, dus nog onwetend ;)
De snelheid is het belangrijkste, je hebt bijna instant de temperatuur. Daarnaast voelt alles ook gewoon kwalitatief aan. Werkt altijd, geen rare haperingen. En makkelijk in te klappen (al is dat inklappen nu door veel andere gekopieerd)
 
Via MP een mooie weber 67 kunnen aanschaffen voor 50 euro. Top deal.

Het was even flink poetsen (hoe bizar smerig kunnen mensen iets achter laten) maar wat een geweldige ruimte om op te werken.

Vandaag direct even kleine cast iron pannetjes via de action gescoord
Wat een mega ketel zeg! Gaaf
 
Mooie set zo! Daar ga je heel veel plezier van hebben.
 
Via MP een mooie weber 67 kunnen aanschaffen voor 50 euro. Top deal.

Het was even flink poetsen (hoe bizar smerig kunnen mensen iets achter laten) maar wat een geweldige ruimte om op te werken.

Vandaag direct even kleine cast iron pannetjes via de action gescoord

Bekijk bijlage 40291

Bekijk bijlage 40292

Bekijk bijlage 40293

Bekijk bijlage 40294
Heb meerdere Webers maar deze staat ook hoog op mijn verlanglijstje! Veel plezier ermee! Ik hoop nog eens een mooie reportage van je tegen te komen
 
Leuk. Die heb ik ook sinds een maand. Werkt prima
Hoe gaat het bij jou met opladen in de app, hij ligt nu sinds gisteren avond aan de lader, en ik kijk op de app zie ik dat hij op 72% geladen zit. Is dat een probleem in de app? Of is het een accu die niet mee wil?
 
Mooi spul, moet je daarvoor wel wifi in je tuin hebben?
 
Er zit ook blauwe tand op. Maar met wifi werkt de test goed hier.

Voor de wifi heb ik thuis een mesh router netwerkje staan. Dat is ideaal en wifi achter in de tuin of een straat verder op is dan geen probleem
 
Terug
Bovenaan Onderaan