Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mijn nieuwste aanwinsten
Zijn weer een jaartje ouder geworden dus een leuk cado
8c3c0b201a827cf1353d96ae3f73e8c7.jpg

Verstuurd vanaf mijn CPH2069 met Tapatalk

Die zijn mooi. Zo een groentebijl staat ook nog op het lijstje bij mij, maar momenteel ligt de schuif vol met messen. Maar de oude heb ik nog 1 x laten slijpen en als ze bot zijn, vliegen ze eruit om dan plaats te maken voor 'echte' messen :geek:

Veel plezier ermee.

Die zijn mooi. Zo een groentebijl staat ook nog op het lijstje bij mij, maar momenteel ligt de schuif vol met messen. Maar de oude heb ik nog 1 x laten slijpen en als ze bot zijn, vliegen ze eruit om dan plaats te maken voor 'echte' messen :geek:

Veel plezier ermee.
Gaat zeker goedkomen, waren redelijk leuk geprijsd,want had natuurlijk wel wat cadotips gegeven van het weekend gaan ze in gebruik en wordt mijn Victorinox iets meer gebruikt als het allemaal wat lomper moet

Verstuurd vanaf mijn CPH2069 met Tapatalk

Gisteren een mooie nieuwe toevoeging opgehaald voor de collectie een Joe's BBQ smoker 16 Wild West!

IMG_8924.jpg

Plan is om hem weer netjes er uit te laten zien opnieuw spuiten en/of voorzien van seasoning en nieuwe handgrepen en daarna vooral gebruiken!

Net opgehaald bij welkoop Drachten, ivm met heropening, 20% korting op alles .
Wga voor €75 . Kon het niet laten staan 😁.
In de toekomst rvs roosters voor maken ,voor nu deze maar op gebruiken.
20220227_134531.jpg

Mooie dingen de WGA! Geniet ervan.

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Toch ietwat geïnspireerd door al het lekkers van hier me laten verleiden door een mooie aanbieding.

434EA087-EA93-440A-A227-4E0D42B5F9D9.jpeg

6x 1,5 kg Diverse rookmot en een CSG.

Dit weekend maar eens eea gaan proberen.

jij kan even los met het koudroken ;)

ik ben benieuwd naar het eindresultaat Wilco! Aan de spullen kan het niet liggen 🤗

ik ben benieuwd naar het eindresultaat Wilco! Aan de spullen kan het niet liggen 🤗
Zodra het eindresultaat er is volgen de foto's en verslag vanzelf hier op het forum ;)

Afgelopen dinsdag was ik jarig en dankzij alle bijdragen van familie, vrienden en aanverwante gedrochten heb ik nu een InkBird ISC-007BW

Ben 'm nu aan 't testen, maar wat is dit fijn zeg! Zelfs met de wind op de bbq gewoon een stabiele temperatuur
Installeren was een eitje met de handleiding erbij.

Dat komt wel goed!
Heb 'm nu 2,5 uur constant op 100 graden gehad, wijkt echt een paar graden af en blijft heel stabiel. Ook vanuit de supermarkt kon ik 'm uitlezen en bedienen :)

Nu eens zien of ik 'm ook opgestookt krijg naar 165 graden en of ie dan ook stabiel blijft

Terug
Bovenaan Onderaan