Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn nog eens vrienden!Gister kwam een maat effe langs. Had zelf een snijplank gemaakt voor me 60 x 40 cm. Altijd leuk om te krijgen.
Bekijk bijlage 33098
Tof mes, welk staal is hiervoor gebruikt?
Heb net deze binnen, ipv 3/4 dagen stoofpot achter elkaar eten, maar eens wat opslaan
Bekijk bijlage 33259
Er zijn verschillende modellen met rooster en zonder. Ik heb hem zonder rooster gekregen. Dus even opletten.Leuk ding. Ik heb er ook een tijdje naar zitten kijken. Lijkt me mn. bij lange sessie icm Minion een mooie oplossing. Ik behelp me momenteel nog steeds met 2 bakstenen . Waar heb je deze gekocht?
Prachtig spul!Vandaag knoop doorgehakt en voor een Pizza oven van Ooni gegaan. Zat nog te twijfelen tussen een 12 of 16inch versie op gas. Uiteindelijk was het prijsverschil en meerwaarde, dat ik toch gekozen heb voor de 12inch. Ook gelijk een turning peel en infrared thermometer aangeschaft. En ook maar gelijk een stukje vlees gekocht, ik was er toch
Bekijk bijlage 34413
Met het deeg zit het wel goed. 48 uur recept. Met de topping moet ik me denk ik beheersen. Dat is vaak teveel in één keer
Op de euro website van Meater is Nederland verwijderd.Na de aanschaf van wat gietijzeren pannen, de thermapen one, het letsqspit large ook nog maar de houtskool mand aangeschaft. Helaas is de meater plus momenteel nergens te verkrijgen.
Bekijk bijlage 34758
Bekijk bijlage 34759
Een prachtig BBQ-bord ontvangen. Custom made.
Ik ken haar niet persoonlijk en heb geen enkel commercieel belang, maar besteld via Cato Keramiek.
Ze maakt ze ook in het zwart, urban mat en rood...
Prachtig! Heel mooi...ook eens informeren, heel leuk...Bekijk bijlage 34759
Een prachtig BBQ-bord ontvangen. Custom made.
Ik ken haar niet persoonlijk en heb geen enkel commercieel belang, maar besteld via Cato Keramiek.
Ze maakt ze ook in het zwart, urban mat en rood...