Die heb ik welโฆ.niks voor grote handen begrijp ik hieruit?Ligt echt super in de hand.
misschien komt dat omdat ik geen kolenschoppen heb
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik welโฆ.niks voor grote handen begrijp ik hieruit?Ligt echt super in de hand.
misschien komt dat omdat ik geen kolenschoppen heb
Het handvat is hol en uiteinde open , misschien kun je ze om je vingers schuiven (freddy krueger)Die heb ik welโฆ.niks voor grote handen begrijp ik hieruit?
Er staat Unox op de binnenkant van me vingers, weet niet hoe groot de holling is aan het uiteinde??Het handvat is hol en uiteinde open , misschien kun je ze om je vingers schuiven (freddy krueger)
Het is opgerold ,kan ik voor je oprekkenEr staat Unox op de binnenkant van me vingers, weet niet hoe groot de holling is aan het uiteinde??
Doe nog een pogingWordt niks voor mij denk ik, iemand nog een goeie suggestie voor messen voor mensen met Unox handen?
Kwestie van naar een goede winkel gaan en voelen!Wordt niks voor mij denk ik, iemand nog een goeie suggestie voor messen voor mensen met Unox handen?
Hij heeft hem!!!
Ja gelukkig wel.Hij heeft hem!!!
Graag reviews, want dat is er eentje waar ik nu al sinds ik de KJ heb, over twijfel. Vind 'm pittig van prijs, maar mijne dealer zweert erbij en gebruikt deze enorm veel.De tijd die ik gestoken heb in het opvoeden van mijn vrouw begint eindelijk vruchten af te werpen.
Gaat ze naar het tuincentrum en komt thuis met:
Bekijk bijlage 35093
Dat is cheap, welke tuincentrum?prijs viel goed mee, 120โฌ maar was in uitverkoop -60%, dus nog 48โฌ betaald
Kun je wel mooi binnen oefenenHerkenbaar @Stijn! Nooit gedacht maar mijn vrouw neemt alles van Weber mee naar huis wat afgeprijst is!
Soms vraag ik me wel eens af....Is ze serieus nou? Hier kwam ze vorige week mee aanzetten -50%...
Bekijk bijlage 35094
prijs viel goed mee, 120โฌ maar was in uitverkoop -60%, dus nog 48โฌ betaald
Herkenbaar @Stijn! Nooit gedacht maar mijn vrouw neemt alles van Weber mee naar huis wat afgeprijst is!
Soms vraag ik me wel eens af....Is ze serieus nou? Hier kwam ze vorige week mee aanzetten -50%...
Bekijk bijlage 35094
Dan nog heeft ze enorm veel inzicht.mij had ze wel eerst gebeld of ik het kon gebruiken.
Er waren nog een paar andere dingen die ze mocht laten staan .
Jaiks, dat is een stukje rijden.Van Gastel in Ekeren, tegenwoording Hello Green