BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Herkenbaar @Stijn! Nooit gedacht maar mijn vrouw neemt alles van Weber mee naar huis wat afgeprijst is!
Soms vraag ik me wel eens af....Is ze serieus nou? Hier kwam ze vorige week mee aanzetten -50%... :rolleyes:

1644567296265.jpeg
 
prijs viel goed mee, 120€ maar was in uitverkoop -60%, dus nog 48€ betaald

Nu, dat is idd spotgoedkoop, maar ik ben hem wel nog nergens aan €120 tegen gekomen (tenzij de Big Joe). Deze kost normaal op de meeste plaatsen €99. Maar voor €48 zou ik hem ook direct in huis halen. Maar moet niet meer in de buurt van Ekeren zijn en mag toch ff niet buiten nu.
 
mij had ze wel eerst gebeld of ik het kon gebruiken.
Er waren nog een paar andere dingen die ze mocht laten staan :).
 
Vandaag een zakje Noskos sparerib kruiden en een pot Blues Hogs. Ik ben vooral benieuwd naar de kruiden. Zijn er hier wst mensen die hun ervaring willen delen? Is die voornamelijk zoet?
 
Vandaag een zakje Noskos sparerib kruiden en een pot Blues Hogs. Ik ben vooral benieuwd naar de kruiden. Zijn er hier wst mensen die hun ervaring willen delen? Is die voornamelijk zoet?

Ik gebruik deze van noskos bij de spareribs en deze is heel lekker
 
Vandaag een zakje Noskos sparerib kruiden en een pot Blues Hogs. Ik ben vooral benieuwd naar de kruiden. Zijn er hier wst mensen die hun ervaring willen delen? Is die voornamelijk zoet?

Hier vinden we hem erg lekker.

Is een neutrale tot zoete rub.
 
Bedankt heren. We gaan het morgen meemaken :) Normaal maak ik mijn eigen rub voor spareribs maar vandaag had ik daar echt even geen zin in.
 
Onlangs mogen verjaren...wat goodies die ik heb gekregen:



Speksteen van de beeldhouwwinkel (35x35x3) voor vlees en pizza etc...


Literatuur


Mandje voor aan het spit


Hamertje voor vlees


En omdat ik soms ik het donker loop te knooien, hoofdlamp om bij te shinen... 🔦
 
Terug
Bovenaan Onderaan