Daar heb ik je al veel over gehoord dat die er ooit nog eens moest komen en nu is 'ie er....... heel veel bbq plezier gewenst
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, met Edenred Compliment Cheques die ik in papiervorm had. Ik had vandaag ook nog consumptiecheques gekregen in digitale vorm en die kon ik niet inruilen. Ze nemen daar voorlopig enkel papieren versies aan.Kunnen betalen met de consumptie cheques?
Bij Jan Luts in Zelem.Heb dezelfde cheques van edelred.
Welke winkel nam ze aan?
Proficiat met de nieuwe aanwinstMijn laatste aanwinst:
Een Bastard Large Complete Urban 2021 met een mooi ‘winterpakketje’ van de bbq vrienden uit Roosendaal.
En uiteraard een hoes mee besteld. De que zal het voornaamste deel van haar leven buiten doorbrengen namelijk.
Inhoud winterpakket:
Gietijzeren Dutch Oven Small
Care Spray The Bastard
Gietijzeren rooster
Het ultieme kamado boek
Skillet gietijzeren koekenpan Windmill
Leren schort
One Minute Lighter
Bluetooth Professional Thermometer
Fiber Thermo BBQ Handschoenen
Nu nog gaan kiezen voor de houtskool. Zo veel keuzes.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prachtige aanwinst! Kijk eens op houtskool.nl. Vooral de marabu is hier wel in trek meen ik.Mijn laatste aanwinst:
Een Bastard Large Complete Urban 2021 met een mooi ‘winterpakketje’ van de bbq vrienden uit Roosendaal.
En uiteraard een hoes mee besteld. De que zal het voornaamste deel van haar leven buiten doorbrengen namelijk.
Inhoud winterpakket:
Gietijzeren Dutch Oven Small
Care Spray The Bastard
Gietijzeren rooster
Het ultieme kamado boek
Skillet gietijzeren koekenpan Windmill
Leren schort
One Minute Lighter
Bluetooth Professional Thermometer
Fiber Thermo BBQ Handschoenen
Nu nog gaan kiezen voor de houtskool. Zo veel keuzes.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leuk bedacht, Hij staat buiten neem ik aan .het is karton hoop voor je dat het niet te vochtig word .Niet echt een aanwinst, maar toch ff in mekaar gestoken. Moeilijke maat van hoogte en dus op de grond te laag, op een tafeltje te hoog.
Dus gewoon de verpakking aangepast en heb nu een origineel Kamado Joe tafeltje met wieltjes
Bekijk bijlage 32576
Bekijk bijlage 32577
Bekijk bijlage 32578
Leuk bedacht, Hij staat buiten neem ik aan .het is karton hoop voor je dat het niet te vochtig word .
Dat je op een ochtend beneden komt dat hij om ligt en stuk op de grond anders in de hoeken binnen kant nog houten staanders plaatsen voor de zekerheid
Leuk ding. Ik heb er ook een tijdje naar zitten kijken. Lijkt me mn. bij lange sessie icm Minion een mooie oplossing. Ik behelp me momenteel nog steeds met 2 bakstenen . Waar heb je deze gekocht?Een mooie bbq toro amarillo gekregen voor kerst, ben benieuwd of dit "de"oplossing is.
Het proefdraaien was in ieder geval een succes
Bekijk bijlage 32758Bekijk bijlage 32759Bekijk bijlage 32760
Moest ik zelf ook even vragen, was een cadeautjeLeuk ding. Ik heb er ook een tijdje naar zitten kijken. Lijkt me mn. bij lange sessie icm Minion een mooie oplossing. Ik behelp me momenteel nog steeds met 2 bakstenen . Waar heb je deze gekocht?