BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Smokie.

Stoker

Jammer dat er geen "voor" foto's zijn. Een ware metamorfose en goed voor een 2e ronde.

Michel_D

Kooltjesharker
Jammer dat er geen "voor" foto's zijn. Een ware metamorfose en goed voor een 2e ronde.

Die zijn er wel

ad7f403f3fd2293fc52809f3b433be34.jpg

b1a44e438172748a91413394274c375b.jpg

71bdee36a76bfd2e63446f8d594cf29a.jpg

910198619f9849519c5f67e126722232.jpg

Laatst bewerkt:

Smokie.

Stoker

Beetje kaliber “oud ijzer” maar weer verbluffend mooi geworden.

Smokie.

Stoker

Dank je! Ik zie veel enthousiasme rond de WSM. Moet hem nog leren kennen.
Vandaag al wat filmpjes bekeken van water vs zand als indirecte manier en een 36 cm terracotta schaal gehaald.
In de diepvries ligt een procureur en wat procureur lappen voor Tootsie’s Pork Steaks.
Dus ik kan starten. Nu nog een goed moment prikken.
Na de Tootsie steaks is hij weer mooi geseasont. Dat was leuk om te doen op de WSM.

Free_ltd

Gerijpt

Kan niet mis gaan, is één van de beste printers op de markt.
Geen idee, maar hij zei me gisteren al iets van dat hij een degelijk toestel staan heeft. Hij is technisch directeur op een technische school en had bij begin van covid er zo ineens 20 thuis staan om onderdelen van die gezichtsschermen te printen. Was een mooi zicht :D. Ook electronicafreak. Waren er vorig jaar over bezig om eens te proberen om een controller te bouwen op basis van een arduinopaneel. Maar toen had ik ineens een Signal en Billows gekocht en is dat plan gestopt.

bartgb

Sprokkelaar
De kolenring met koperdraad vastzetten aan het kolenrooster is ook handig. Je kunt dan gewoon even schudden met die ring/rooster constructie om as van je kolen af te schudden als alles gedoofd is.
Echt een goeie tip inderdaad. Kleine moeite en scheelt veel met opruimen! Zeker doen :D

cold_as_ijs

Pitmaster

Kan niet mis gaan, is één van de beste printers op de markt.
Ik heb er even naar gekeken om aan te schaffen, maar kon het niet verantwoorden voor die paar printjes per jaar :D. Gelukkig heeft dus iemand in de buurt zo'n ding. Kan daar 200 printjes laten maken voordat de printer interessant begint te worden

Free_ltd

Gerijpt

Ik heb er even naar gekeken om aan te schaffen, maar kon het niet verantwoorden voor die paar printjes per jaar :D. Gelukkig heeft dus iemand in de buurt zo'n ding. Kan daar 200 printjes laten maken voordat de printer interessant begint te worden
Zullen idd duur zijn. Die maat zijne is van de school waar hij werkt. Ze hebben daar zen 20-tal, maar telkens als er iets aan hersteld of vernieuwd moet worden, doet hij dat bij zijn thuis. Op die manier heeft hij er wel altijd eentje thuis staan :ROFLMAO:

cold_as_ijs

Pitmaster

Zullen idd duur zijn. Die maat zijne is van de school waar hij werkt. Ze hebben daar zen 20-tal, maar telkens als er iets aan hersteld of vernieuwd moet worden, doet hij dat bij zijn thuis. Op die manier heeft hij er wel altijd eentje thuis staan :ROFLMAO:
Op zich valt het nog de overzien, de prusa kost 800 euro als je hem zelf in elkaar zet. Je krijgt dan naar wat ik begrijp een goed product waar je weinig werk aan hebt aan onderhoud. Maar je moet veel printen om het "rendabel" te krijgen tov iemand die het wel voor jou wil doen.
Dan spendeer ik die 800 euro liever aan vlees ;)

Free_ltd

Gerijpt

Op zich valt het nog de overzien, de prusa kost 800 euro als je hem zelf in elkaar zet. Je krijgt dan naar wat ik begrijp een goed product waar je weinig werk aan hebt aan onderhoud. Maar je moet veel printen om het "rendabel" te krijgen tov iemand die het wel voor jou wil doen.
Dan spendeer ik die 800 euro liever aan vlees ;)

Dat is idd veel geld als je zeer weinig print. Die hij nu heeft staan, moet een nieuwe plaat onderaan hebben en die is zogezegd nog niet binnen :ROFLMAO:
Maar daar op school worden die dingen echt wel veel gebruikt en dan neem ik aan dat ze daar wel deftige toestellen voor gebruiken. Beetje hetzelfde bij ons op het werk. De handmachines die wij gebruiken zijn ook niet die van uit de doe-het-zelver.

Grimlord

Gemarineerd

De eerste heb ik daarnet overhandigd gekregen. 2de ging hij vandaag doen. Ik heb nl een inkbird en een signal. Heb er dus 2 nodig :ROFLMAO:

Bekijk bijlage 31290
Moet mijn maat nog eens enkele bestanden bezorgen en me van die spoelen laten printen en die aangepast damper

Cherrywood

Pitmaster

Mooie toevoeging.
Wat een bakbeest trouwens

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Bovenaan Onderaan