BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Het koste me vrij weinig moeite om jou over te halen 😂. Toen ik er de eerste keer mee in de weer was geweest bij een vriend die ook zo’n stoof heeft was ik er meteen weg van. Een leuk kado voor onder de kerstboom.
 
Kostte inderdaad weinig moeite. De DO zat toch al in de planning en een electrisch kookstel voor naast de bbq ook maar dan lijkt me deze stove veel leuker. Als het een beetje meezit gaat hij gebruikt onder de kerstboom (als het weer meezit).
 
Net als @Michel_D me ook op het stoof en Dutch Oven geweld gestort. De stoof is van Windmill en van Valhal een skillet van 25cm en een DO van 30cm waarbij de deksel ook als skillet gebruikt kan worden. De DO en Skillet maar meteen ingebrand. Ik kijk er al naar uit om er mee aan de gang te gaan.

1E9FF367-B932-416E-BED1-16CCC372C3C8.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er leuk materiaal uit, veel plezier met jullie aankoop
 
Gisteren pakketje. 2 zakken Big Blocks, roosterborstel, fiberglass gasket en 2 wet eubs waarvan eentje de Alabama White Sauce.
Een Alabama White Sauce is geen rub of wet rub maar iets waar je traditioneel je kip indoopt nadat hij van de barbecue komt. Inmiddels zijn er ook dikkere varianten die je als een normale sauce gebruikt.
 
Dan ben je wel een liefe jongen geweest 😁.
Veel plezier met de rode rakker
 
Van origine een Kettle 57 gebruiker, vandaag vanuit Rotterdam afgereisd naar Amersfoort om de Summit E6 te bekijken.
In de winkel de knoop doorgehakt, dit was een dure Black Friday. Volgende week vrijdag wordt het een mooie vrijdag, ook al als het gaat regenen.

Gezien ik geen grote tuin heb, gaat de Kettle weg.
@administrator, ik kan geen forumdraad vinden voor "te koop". Is deze er? Ik wil wat onderdelen verkopen.
 
Van origine een Kettle 57 gebruiker, vandaag vanuit Rotterdam afgereisd naar Amersfoort om de Summit E6 te bekijken.
In de winkel de knoop doorgehakt, dit was een dure Black Friday. Volgende week vrijdag wordt het een mooie vrijdag, ook al als het gaat regenen.

Gezien ik geen grote tuin heb, gaat de Kettle weg.
@administrator, ik kan geen forumdraad vinden voor "te koop". Is deze er? Ik wil wat onderdelen verkopen.
Mooie aankoop! Je kan spullen te koop aanbieden onder Hardware > “marktplaats”.
genootschap.nl/forums/marktplaats.10/
 
@Revers88 , krijg nou wat, deze lijst heb ik nooit gezien. Bedankt voor de link.
Het is zeker een mooie aankoop, laat de regen, sneeuw en wind maar komen. Ik ben er klaar voor. :ROFLMAO:
 
Een Alabama White Sauce is geen rub of wet rub maar iets waar je traditioneel je kip indoopt nadat hij van de barbecue komt. Inmiddels zijn er ook dikkere varianten die je als een normale sauce gebruikt.
Idd, die white sauce is idd geen rub. Foutje van mij.
 
Van origine een Kettle 57 gebruiker, vandaag vanuit Rotterdam afgereisd naar Amersfoort om de Summit E6 te bekijken.
In de winkel de knoop doorgehakt, dit was een dure Black Friday. Volgende week vrijdag wordt het een mooie vrijdag, ook al als het gaat regenen.

Gezien ik geen grote tuin heb, gaat de Kettle weg.
@administrator, ik kan geen forumdraad vinden voor "te koop". Is deze er? Ik wil wat onderdelen verkopen.
GA je geen spijt van krijgen Veel plezier met je nieuwe Q
 
IS ook wel weer voor dit soort apparatuur.....Sta gelukkig uit de wind en regen
 
Mijn black friday aankoop kwam net toe.
Een CSG en 9kg rookmot.
20211130_143731.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan