BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Deze is al gratis online te vinden, heb zelf destijds klein beetje aangepast met fumus et carnes logo. Staat hier op het forum geloof ik.
Bekijk bijlage 31151
Ik had een goedkope Chinese printer, inmiddels is deze stuk.
De mijn zijn in progress

A0E12EBC-61D5-4D0C-9AE0-34C200FB96B4.jpeg
 
Kan niet mis gaan, is één van de beste printers op de markt.
Geen idee, maar hij zei me gisteren al iets van dat hij een degelijk toestel staan heeft. Hij is technisch directeur op een technische school en had bij begin van covid er zo ineens 20 thuis staan om onderdelen van die gezichtsschermen te printen. Was een mooi zicht :D. Ook electronicafreak. Waren er vorig jaar over bezig om eens te proberen om een controller te bouwen op basis van een arduinopaneel. Maar toen had ik ineens een Signal en Billows gekocht en is dat plan gestopt.
 
De kolenring met koperdraad vastzetten aan het kolenrooster is ook handig. Je kunt dan gewoon even schudden met die ring/rooster constructie om as van je kolen af te schudden als alles gedoofd is.
Echt een goeie tip inderdaad. Kleine moeite en scheelt veel met opruimen! Zeker doen :D
 
Kan niet mis gaan, is één van de beste printers op de markt.
Ik heb er even naar gekeken om aan te schaffen, maar kon het niet verantwoorden voor die paar printjes per jaar :D. Gelukkig heeft dus iemand in de buurt zo'n ding. Kan daar 200 printjes laten maken voordat de printer interessant begint te worden
 
Ik heb er even naar gekeken om aan te schaffen, maar kon het niet verantwoorden voor die paar printjes per jaar :D. Gelukkig heeft dus iemand in de buurt zo'n ding. Kan daar 200 printjes laten maken voordat de printer interessant begint te worden
Zullen idd duur zijn. Die maat zijne is van de school waar hij werkt. Ze hebben daar zen 20-tal, maar telkens als er iets aan hersteld of vernieuwd moet worden, doet hij dat bij zijn thuis. Op die manier heeft hij er wel altijd eentje thuis staan :ROFLMAO:
 
Zullen idd duur zijn. Die maat zijne is van de school waar hij werkt. Ze hebben daar zen 20-tal, maar telkens als er iets aan hersteld of vernieuwd moet worden, doet hij dat bij zijn thuis. Op die manier heeft hij er wel altijd eentje thuis staan :ROFLMAO:
Op zich valt het nog de overzien, de prusa kost 800 euro als je hem zelf in elkaar zet. Je krijgt dan naar wat ik begrijp een goed product waar je weinig werk aan hebt aan onderhoud. Maar je moet veel printen om het "rendabel" te krijgen tov iemand die het wel voor jou wil doen.
Dan spendeer ik die 800 euro liever aan vlees ;)
 
Op zich valt het nog de overzien, de prusa kost 800 euro als je hem zelf in elkaar zet. Je krijgt dan naar wat ik begrijp een goed product waar je weinig werk aan hebt aan onderhoud. Maar je moet veel printen om het "rendabel" te krijgen tov iemand die het wel voor jou wil doen.
Dan spendeer ik die 800 euro liever aan vlees ;)

Dat is idd veel geld als je zeer weinig print. Die hij nu heeft staan, moet een nieuwe plaat onderaan hebben en die is zogezegd nog niet binnen :ROFLMAO:
Maar daar op school worden die dingen echt wel veel gebruikt en dan neem ik aan dat ze daar wel deftige toestellen voor gebruiken. Beetje hetzelfde bij ons op het werk. De handmachines die wij gebruiken zijn ook niet die van uit de doe-het-zelver.
 
De eerste heb ik daarnet overhandigd gekregen. 2de ging hij vandaag doen. Ik heb nl een inkbird en een signal. Heb er dus 2 nodig :ROFLMAO:

Bekijk bijlage 31290
Moet mijn maat nog eens enkele bestanden bezorgen en me van die spoelen laten printen en die aangepast damper
 
Mooie toevoeging.
Wat een bakbeest trouwens

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ja, dat plankje aan de zijkant is veel te klein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan