BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mijn nieuwste aanwinst.
IMG_5958.jpg
 
Kook jij nog wel eens op gas dan!? Met jouw staat van dienst zou je eerder denken dat je in een eigen kolenmijn aan hebt laten leggen :)
Ja hoor. Ik kook ook gewoon en bak ook met veel plezier in de oven 😁
 
Ik heb ook inductie en mijn gietijzer van de barbecue werkt daar prima op.

Ja, dat werkt helemaal prima inderdaad.
Geef wel meer / grotere kans op krassen met dat zware toch ietwat ruwe spul, in mijn beleving.
 
Ja, dat werkt helemaal prima inderdaad.
Geef wel meer / grotere kans op krassen met dat zware toch ietwat ruwe spul, in mijn beleving.
Als je bang hebt voor krassen op je inductieplaat kan je een stuk bakpapier tussen het glas en het gietijzer leggen.
Werkt perfect.
Ik bedek mijn volledig glas met een krant als ik spek bak, vangt dan de spatten op. Minder poets werk nadien😉
 
Laatst bewerkt:
Als je bang hebt voor krassen op je inductieplaat kan je een stuk bakpapier tussen het glas en het gietijzer leggen.
Werkt perfect.
Ik kook sinds een jaartje ook op inductie, was wel erg wennen maar nu gaat het goed.
Dat is een leuke tip van het bakpapier, ik heb ook wat krasjes van mijn gietijzeren pannen en ovenschaal...
 
Ik kook sinds een jaartje ook op inductie, was wel erg wennen maar nu gaat het goed.
Dat is een leuke tip van het bakpapier, ik heb ook wat krasjes van mijn gietijzeren pannen en ovenschaal...
Gietijzer potten en pannen kan je zelf ook gladder schuren.
Zit je wel een tijdje aan en dan natuurlijk terug inbakken. Maar het kan.
Heb voor mijn broer een DO de pootjes eraf geslepen en bodem mooi glad geschuurd.
 
Vandaag deze opgehaald en in elkaar gezet. Helaas geen tijd meer om gelijk te testen maar dat gaat zeker nog heel vaak gebeuren!
a77da2a1fcbc0b6d50bb2580ec34b5d1.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N770F met Tapatalk
 
Vandaag deze opgehaald en in elkaar gezet. Helaas geen tijd meer om gelijk te testen maar dat gaat zeker nog heel vaak gebeuren!
a77da2a1fcbc0b6d50bb2580ec34b5d1.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N770F met Tapatalk
Dat is een mooie smoker, veel plezier er van!
 
Terug
Bovenaan Onderaan