Mijn laatste aankoop.
Ik weet niet of het wat is. Was 3 tientjes bij bol. Iemand ervaring mee?
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sompig midden heeft ook te maken met de gelijkmatigheid van je bodem en de hoeveelheid topping.Vanochtend een fred stone voor de Bastard gekocht… voor de pizza’s en brood straks. Tot nu toe alleen met een dunne pizzasteen van weber gewerkt, wat resulteerde in een veel te hete steen na twee pizza’s. Vaak té knapperige randen en een sompig midden. Dat zou verleden tijd moeten zijn met een fredstone. Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen…. Bekijk bijlage 26783
De Bastard was door Bastard in mijn tuin gezet om op te koken, dit geheel zonder voorwaarden of enige financiële vergoeding. Toen ik zei dat ik voortaan op een andere kamado ging koken is hij weer opgehaald.Mooi ding hoor. Bastard weggedaan, of is het een uitbreiding van de verzameling?
Vindt t daarom extra interessant waarom een kamado van dit kaliber naast een weber summit charcoal? Of meer voor de hobby in het kader van weer eens wat anders
Ik ben heel benieuwd hoe je de sloroller ervaart t.o.v. normale plate setter. Fijn om ook een keer een niet gesponserde meningen te krijgen
Ja, nice. Deze thermometer heb ik ook aangeschaft en heb er tot nu toe prima ervaringen mee. Wat ik wel opmerk is dat het bereik een beetje aan de krappe kant is (maar dat is inherent aan Bluetooth) en dat de batterij vrij snel leeg is. Ne een paar runs (waaronder spareribs van 5-6 uur) geeft de app aan dat de batterij aan vervanging toe is. Verder een prima ding. Naast deze thermometer heb ik ook de MEATER+ en ik gebruik ze afwisselend. Handig van de InkBird is de 2 probes en dat maakt hem wel wat breder inzetbaar.Mijn laatste aankoop.
Bekijk bijlage 26819Ik weet niet of het wat is. Was 3 tientjes bij bol. Iemand ervaring mee?
Sowieso zit er in de hele beleving van een product of je het nu wilt of niet altijd subjectiviteit.
Heel veel ervaringen delen en ieder moet er zijn deel uithalen denk ik.
Ja, nice. Deze thermometer heb ik ook aangeschaft en heb er tot nu toe prima ervaringen mee. Wat ik wel opmerk is dat het bereik een beetje aan de krappe kant is (maar dat is inherent aan Bluetooth) en dat de batterij vrij snel leeg is. Ne een paar runs (waaronder spareribs van 5-6 uur) geeft de app aan dat de batterij aan vervanging toe is. Verder een prima ding. Naast deze thermometer heb ik ook de MEATER+ en ik gebruik ze afwisselend. Handig van de InkBird is de 2 probes en dat maakt hem wel wat breder inzetbaar.
Hoe dan ook, heel veel plezier ermee.
Ik heb deze inderdaad voor de 2 probes genomen. 1 voor het vlees en ander om op rooster te klemmen.Ja, nice. Deze thermometer heb ik ook aangeschaft en heb er tot nu toe prima ervaringen mee. Wat ik wel opmerk is dat het bereik een beetje aan de krappe kant is (maar dat is inherent aan Bluetooth) en dat de batterij vrij snel leeg is. Ne een paar runs (waaronder spareribs van 5-6 uur) geeft de app aan dat de batterij aan vervanging toe is. Verder een prima ding. Naast deze thermometer heb ik ook de MEATER+ en ik gebruik ze afwisselend. Handig van de InkBird is de 2 probes en dat maakt hem wel wat breder inzetbaar.
Hoe dan ook, heel veel plezier ermee.
Dat is zeker goed om te lezen en af te zien aan de video's op youtube! Er zijn veel grote namen te vinden die zo zwaar gesponsord worden dat het de indruk wekt dat je hun mening over de producten niet meer als objectief kan beschouwen. Ben erg benieuwd naar je ervaringen met de KJ3!Dus kiwietje, bij mij geen gesponsorde mening Die grote omwisselactie voor niet sluitende Bastard doppen, waar denk je dat die door kwam? Versie één van de Weber SmokeFire heb ik ook nooit gekregen nadat ik een bericht had gepost over wat de Amerikaanse gebruikers er allemaal voor problemen mee hadden ontdekt.
Ik schrijf voor mijn lezers, niet voor de bedrijven.
Ik heb deze inderdaad voor de 2 probes genomen. 1 voor het vlees en ander om op rooster te klemmen.
ben nog maar een beginneling en weet nog niet wat echt goed en bruikbaar is.
ik heb mijn g.g. Op m’n voor terras staan. Minder lopen
moet ik hem voor gebruik nog even met z’n koppie in kokend water hangen om te testen?
hey gaaf! veel plezier ermee!Oke, dat ging sneller dan verwacht
Een Fe-90 en een Ft-18 besteld
Werk je niet met 2 stenen boven elkaar met een paar afstandblokjes van 2,5-3cm ertussen? Dan word je steen waarop je pizza bakt niet direct verwarmd door je houtskoolVanochtend een fred stone voor de Bastard gekocht… voor de pizza’s en brood straks. Tot nu toe alleen met een dunne pizzasteen van weber gewerkt, wat resulteerde in een veel te hete steen na twee pizza’s. Vaak té knapperige randen en een sompig midden. Dat zou verleden tijd moeten zijn met een fredstone. Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen…. Bekijk bijlage 26783
Dat is ook een hele mooie. Zie tzt graag een revieuw. Ik overweeg ook een pellet gril of een smoker.Er rolde nog wat de tuin in… een beetje compensatie voor al dat rood zullen we maar denken Bekijk bijlage 26942
Wat een prachtig bbq geweld in deze tuinEr rolde nog wat de tuin in… een beetje compensatie voor al dat rood zullen we maar denken Bekijk bijlage 26942
Ik kijk nu al uit naar de review videoIk ga hem eens goed aan de tand voelen.
mazzelaar !Er rolde nog wat de tuin in… een beetje compensatie voor al dat rood zullen we maar denken Bekijk bijlage 26942