Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vacuum is altijd top. Ook om verse kilo's kipdij te portioneren.Je kan het voor meer dan alleen bij de bbq gebruiken maar pulled pork of beef maken of voor gerookte zalm is het heel makkelijk. Zeker aangezien we met z’n 2en zijn.
tevens nog een css met zakjes rookmot gekocht bij rookplankje.
zet je deze op je plate setter in je kamado of eronder?
Bekijk bijlage 27334
Ik had laatst van iemand gelezen dat z'n CSG warm genoeg was geworden om de kolen aan te zetten... Misschien toch iets ertussen houdenVacuum is altijd top. Ook om verse kilo's kipdij te portioneren.
CSG zet ik op mijn kolen, of het liever alle kolen er uit. Ik gebruik geen platesetter, die houdt rook weg van je producten.
Mooi monster! Wees er zuinig opSinds vandaag trotse bezitter van een Kettle Joe. Hoop er snel wat moois op te kunnen maken en jullie te kunnen laten zien. Het 56 cm rooster is gruwelijk en veelbelovend.
Bekijk bijlage 27442
Bekijk bijlage 27443
Lekker grillen!Ik kon de verleiding niet weerstaan van de Welkoop. Een WGA stond nog op t lijstje dus nu toch maar gepakt €75 is ook geen geld voor zo’n handig ding. Perfect voor side dishes die andere temp dan t vlees moeten, vakanties, dagje weg of gewoon voor de ordinaire vleescrematie een mooi tafelformaatje
Bekijk bijlage 27451
Bekijk bijlage 27452
Je zou zelfs kunnen zeggen een welkoop.?Dat is geen miskoop, maar een volwaardige mini bbq!
Pas jarig geweest en dit mooie boek gehad. Verder nog via MP voor weinig een gietijzeren poffertjespan gescoord. Die is inmiddels opgepoetst, getest en goedgekeurd door de kinderen
Bekijk bijlage 27984
Bekijk bijlage 27985