Hier is de bbq plek nog niet voorzien van stroom. Anders had ik dit ook wel graag gehaald. Geniet er van!Bekijk bijlage 15742
Vandaag mijn nieuwe Aansteker binnen gehad! Ben benieuwd hoe deze gaat bevallen!![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is de bbq plek nog niet voorzien van stroom. Anders had ik dit ook wel graag gehaald. Geniet er van!Bekijk bijlage 15742
Vandaag mijn nieuwe Aansteker binnen gehad! Ben benieuwd hoe deze gaat bevallen!![]()
Nice! Ik vind het echt heel erg relaxed aansteken. Sneller aan en minder rook t.o.v. wokkelsnieuwe Aansteker
Er bestaan ook varianten op accuniet voorzien van stroom
IetsEr bestaan ook varianten op accu
Wel iets meer in de buidel tasten
Bekijk LOOFTLIGHTER X op: https://www.bol.com/nl/p/looftlighter-x/9300000004155446?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
hier ga je veel plezier aan beleven !Bekijk bijlage 15742
Mooi spul, gebruik het al een tijd naar tevredenheid! Zit bij mij wel een kleine bug in de software waar je even rekening mee moet houden! Wanneer je de billows hebt aangesloten en je de kerntemp. Van prob 1 aanpast wil de temperatuur van de billows wel is mee veranderen. Deze moet je dus ff checken en eventueel bijstellen.
Kan je in tussentijd niets van karton/hout/plastiek/... maken?Sneu dat daar niet automatisch die adapter bij zit. Kan ik er ff niets mee. Vriend van me is schooldirecteur en die kan dat op het werk ff laten maken. Maar in BE is er deze week geen les en volgende week vakantie.
Wat vet! Veel plezier mee.
Kan je in tussentijd niets van karton/hout/plastiek/... maken?
Net ff zitten googles, maar kom ze enkel bij vuur en rook tegen. Eerst ff zien wat solexfrank nog heeft liggen.Die plaatjes zijn hier of daar ook los te koop, voor weinig.
Trotse eigenaar van een prachtige Grill Bill
Potver, bijna de hele Weber familie compleet. En alles ziet eruit als nieuw. Heb de foto's even laten zien aan de "baas" maar kreeg niet de indruk at ik dit ook voor elkaar ga krijgenAl een paar weken in bezit maar nu pas wat foto's kunnen plaatsen. Al even droog gebrand afgelopen week maar hoop dit weekend echt even los te gaan met een stukje procureur van 2,5 kilo. Je wil niet weten hoe blij ik ben met deze aanschaf.
Dankjewel, mijn vrouw wordt ook al een paar jaar niet goed van me... heb ook nog een Smokey Joe nieuw in doos liggen op zolder. begin jaren 90 en met houten handvatje.. en ergens nog een oude wga, SJ bij een broer van me en dan heb ik ook al weer heel wat verkocht... Tis een virus denk ik. Wil het een tijdje gebruiken en dan weer laten gaan. Die Master Touch en On touch Silver gaan ook weer in de verkoop.Potver, bijna de hele Weber familie compleet. En alles ziet eruit als nieuw. Heb de foto's even laten zien aan de "baas" maar kreeg niet de indruk at ik dit ook voor elkaar ga krijgenMooi setje zo en die summit kriebelt wel hoor!