Tijd om meer spareribs in één keer te gaan maken!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd om meer spareribs in één keer te gaan maken!
Ja zo doe ik dat ook, meestal maak ik twee pakketjes. Als de eerste op is gaat de tweede er op voor wat langer roken. Werkt super!Succes! Die snippers gebruik ik ook voor Ribs en smaken me goed! maak er wel een aluminium pakketje van met wat gaatjes erin zodat ze op de kolen kunnen.
Kan een smokerbox wel gewoon op de kolen?wel oppassen met die aluminium enveloppes, als de kolen te warm zijn verbrand je gewoon het aluminium en dat wil je niet in je eten.
1 keer voor gehad en het vlees was voor de vuilbak.
Daarom gebruik ik NOOIT aluminium in de kolen, enkel op het rooster.
Investeer dan 1malig in zo een smokerbox, je gezondheid kan er maar wel bij varen.
Dat doe ik wel ja! Geen probleem!Kan een smokerbox wel gewoon op de kolen?
eentje besteld via bol.com! Ben benieuwdDat doe ik wel ja! Geen probleem!
Ik kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent. Heel veel plezier ermee!Bekijk bijlage 14667Bekijk bijlage 14668Bekijk bijlage 14669Bekijk bijlage 14670Bekijk bijlage 14671Bekijk bijlage 14672Bekijk bijlage 14673Bekijk bijlage 14674
Al een paar weken in bezit maar nu pas wat foto's kunnen plaatsen. Al even droog gebrand afgelopen week maar hoop dit weekend echt even los te gaan met een stukje procureur van 2,5 kilo. Je wil niet weten hoe blij ik ben met deze aanschaf.
Damn.. Pareltjes hoor gefeliciteerd!
Na veel wikken en wegen. Buts and if’s de knoop doorgehakt. Nieuw huis nieuwe bbq na lang twijfelen toch voor de BGE xl gegaan en als we dan toch bezig zijn maar gelijk een quoco erbij.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk