Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

kan je mij uitleggen wat het bijzondere van dit type bbq is. Kortom waarom is deze dan zo gewenst.?
Wel, ik heb het nog niet lang, dus ben ik misschien nog niet de geschikte persoon om te zeggen. Maar ik stel toch vast dat ik ermee kan:
- Grillen
- Roken
- Indirect koken

Dit voor die (betrekkelijk) lage prijs, en kleine grootte.

Start makkelijk op met een briketten starter in +- 15 minuten. Klein en handzaam.
Vaak had ik toch het idee dat de BBQ die ik gebruikte (Kamado, Gasser, of Pellets) té groot was voor wat ik maar wilde grillen.
Op één of andere manier vind ik dat er ook meer contact bestaat tussen de WGA en mezelf, dan met mijn kamado. Het is als het ware intiemer :)

Wel, ik heb het nog niet lang, dus ben ik misschien nog niet de geschikte persoon om te zeggen. Maar ik stel toch vast dat ik ermee kan:
- Grillen
- Roken
- Indirect koken

Start makkelijk op met een briketten starter in +- 15 minuten. Klein en handzaam.
Vaak had ik toch het idee dat de BBQ die ik gebruikte (Kamado, Gasser, of Pellets) té groot was voor wat ik maar wilde grillen.
Op één of andere manier vind ik dat er ook meer contact bestaat tussen de WGA en mezelf, dan met mijn kamado. Het is als het ware intiemer
oke dat is duidelijk. Waar staat WGA voor.

- Grillen
- Roken
- Indirect koken

Op één of andere manier vind ik dat er ook meer contact bestaat tussen de WGA en mezelf, dan met mijn kamado. Het is als het ware intiemer
oke dat is duidelijk. Waar staat WGA voor
Haha, als dat de officiële benaming is vind ik dat erg goed bedacht.
Bijgaande bbq zat in mijn kerstpakket. Het lijkt er wel een beetje op.
kortom deze moet ook nog zijn vuurdoop krijgen En mogelijk is dit model ook wel geschikt om te roken want er zitten drie luchtinlaten in de BBQ.

811C77EF-312E-4356-B725-679F74CAA9C9.jpeg

43DC05EC-FD38-4848-9848-014437A5BB35.jpeg

002B5DC4-A5FB-4274-92B6-718052F4D83C.jpeg

Wat een leuke reacties. Echt half-om-half de ervaringen van jullie te ontvangen. Dit is mijn eerste ervaring met een genootschap maar hoe gaaf is dit. 🥳

Volgens mij kan je niet wachten om ze te gebruiken. Veel plezier ermee

Dutch ovens zijn onderweg dus vandaag maar het een en ander gescoord voor naast de bbq. Niet echt bbq maar wel heel makkelijk naast de bbq. 2 pitter voor sauspannetje, ideaal om de mop marinade/saus of satésaus warm te houden ofzo.

4.5 en 6 qt the windmill en 26.5 cm the windmill skillet onderweg. Ben benieuwd
3cac0a5cc35f3aefcd4a32b597d2639a.jpg

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

Lekker thuiskomen dit! De CookPerfect had ik al, maar mijne werkte voor geen meter.. Gelukkig is de service van vuur&rook super en heb ik meteen een nieuwe ontvangen. Nu duimen dat deze het beter doet! Thermapen 4 ben ik erg blij mee en via Amazon een vriendelijke prijs!

IMG_20210106_172116.jpg

Dutch ovens zijn onderweg dus vandaag maar het een en ander gescoord voor naast de bbq. Niet echt bbq maar wel heel makkelijk naast de bbq. 2 pitter voor sauspannetje, ideaal om de mop marinade/saus of satésaus warm te houden ofzo.

4.5 en 6 qt the windmill en 26.5 cm the windmill skillet onderweg. Ben benieuwd

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

Wat een mooie warmhoudertjes.

Net binnen; nieuwe pizzasteen 40x40 en 3 cm dik....... past net niet op een weber 57cm dus even de hoekjes eraf.

Staat nu al op te warmen en dan kunnen de pizza's erop.... 🍕:love:

IMG_2187.jpeg

Mijn nieuwste aanwinst, tja nieuw is relatief.
Via mijn ouders heb ik een oude skillet gekregen. Hij was van een tante in de VS.
Het merk is Wapak. Dat bedrijf is in 1926 gestopt. Via het logo op de pan kon ik enigszins de leeftijd van de pan bepalen. Hij is tussen 1903 en 1910 gemaakt, maar hij werkt nog als een tierelier! 🤣
8666EB95-3A9D-4F6F-A6D5-C34D789FFBA2.jpeg

Mijn nieuwste aanwinst, tja nieuw is relatief.
Via mijn ouders heb ik een oude skillet gekregen. Hij was van een tante in de VS.
Het merk is Wapak. Dat bedrijf is in 1926 gestopt. Via het logo op de pan kon ik enigszins de leeftijd van de pan bepalen. Hij is tussen 1903 en 1910 gemaakt, maar hij werkt nog als een tierelier! 🤣
Dat is nog leuker dan nieuw...... :love:

Terug
Bovenaan Onderaan