BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Forum sponsor maar eens opgezocht

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
4fe9e4a509f06541b5a1b37201587a84.jpg
 
Dat zier er gestroomlijnd uit. Mooi. Veel bbq genot.
 
Mijn laat verjaardagscadeau. Het had vorige week moeten toekomen, maar er was iets mis gelopen. De leverancier heeft voor het ongemak dat gasbrandertje erbij gedaan. Top.
Wel bog geen idee van waar het komt. Mijn vrouw stuurde de foto net dat het was toegekomen.
Kan ik ermee aan de slag.

0723B21B-6F7E-4627-87E7-84E69500DE72.jpeg
 
Bekijk bijlage 12954
Mijn nieuwe forged messen. Liggen geweldig in hand, zijn een genot voor het oog en erg scherp.
Mooie messen maar let wel goed op met het snijden van 'zuren' en het afwassen. Mijn vrouw heeft ook zo'n mes en deze vertoont na eenmalig gebruik tekenen van roest. Dit zou komen door het snijden van 'zuren', aangezien het afwassen kort na gebruik met de hand is gedaan en drooggemaakt.
 
Mooie messen maar let wel goed op met het snijden van 'zuren' en het afwassen. Mijn vrouw heeft ook zo'n mes en deze vertoont na eenmalig gebruik tekenen van roest. Dit zou komen door het snijden van 'zuren', aangezien het afwassen kort na gebruik met de hand is gedaan en drooggemaakt.
Bedankt voor de tip. Wat valt er in de categorie zuren? Lijkt me toch niet wenselijk dat je na zo weinig gebruik al last hebt van roest. Hoe gaat forged hiermee om?
 
Dat boek heb ik laatst ook gehaald. Er staan echt leuke dingen in!
Mee eens. Ben al ijverig aan het lezen.
Is interessantere stof dan de "verplichte" vakliteratuur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Terug
Bovenaan Onderaan