BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

En weer eentje erbij! (Heb wel beloofd dat er nu ook wat weg gaan..)

Deze blijven over; Bastard Small, Petromax Atago, Homefires Braai en nu dan een Kamado Joe.
DB94BD55-AEB4-416D-8A48-00613D4B42D1.jpeg
 
Weg? Is de verzameling dan al compleet. Ik weet er nog wel een paar.
 
Weg? Is de verzameling dan al compleet. Ik weet er nog wel een paar.

Haha ja de 3-poot, kogel en gas bbq gaan nu weg :)
Als we groter wonen kijk ik wel weer verder ;)
 
Geïnspireerd door de mooie verhalen en lekkere plaatjes op het forum. Nu toch ook maar eens doorpakken en verdiepen in de kunst van het worst maken.

K4T2zjf.jpg
 
Ga ik zeker doen. Hij is niet geheel ongeschonden gearriveerd (wat krasjes op het RVS) maar dat mag de pret niet drukken. Dit weekend wil ik spareribs maken en dan is dit een leuke test :)

Ik ben er nog niet uit wat het dit weekend gaat worden. Straks met de vrouw overleggen. Heb een stuk van 2kg St Louis cut liggen :)
Maar hoe werkt deze topvent? Bij mij kan ik draaien en hem open zetten. Heb deze net bekeken, maar open zetten kan niet. Enkel dat schuifje. Zijn de regelingen dan beperkter?
 
Ik ben er nog niet uit wat het dit weekend gaat worden. Straks met de vrouw overleggen. Heb een stuk van 2kg St Louis cut liggen :)
Maar hoe werkt deze topvent? Bij mij kan ik draaien en hem open zetten. Heb deze net bekeken, maar open zetten kan niet. Enkel dat schuifje. Zijn de regelingen dan beperkter?

Volledig open zoals bij het gietijzeren model gaat helaas niet. Daarvoor moet ik het dakje eraf tillen. Deze heeft drie openingen die je door middel van één schuif kan bedienen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is haha :)
 
Nieuw speelgoedje voor mijn andere hobby die soms ook toch gebruikt wordt in de BBQ receptjes of vooral voor/na/tijdens de BBQ-maaltijd ;)
1603873165093.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan