BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Free_ltd

Pitmaster

Ga ik zeker doen. Hij is niet geheel ongeschonden gearriveerd (wat krasjes op het RVS) maar dat mag de pret niet drukken. Dit weekend wil ik spareribs maken en dan is dit een leuke test :)
Ik ben er nog niet uit wat het dit weekend gaat worden. Straks met de vrouw overleggen. Heb een stuk van 2kg St Louis cut liggen :)
Maar hoe werkt deze topvent? Bij mij kan ik draaien en hem open zetten. Heb deze net bekeken, maar open zetten kan niet. Enkel dat schuifje. Zijn de regelingen dan beperkter?

Beun

Pitmaster

Ik ben er nog niet uit wat het dit weekend gaat worden. Straks met de vrouw overleggen. Heb een stuk van 2kg St Louis cut liggen :)
Maar hoe werkt deze topvent? Bij mij kan ik draaien en hem open zetten. Heb deze net bekeken, maar open zetten kan niet. Enkel dat schuifje. Zijn de regelingen dan beperkter?
Volledig open zoals bij het gietijzeren model gaat helaas niet. Daarvoor moet ik het dakje eraf tillen. Deze heeft drie openingen die je door middel van één schuif kan bedienen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is haha :)

Beun

Pitmaster

Hoi @OmeSlikkum, ik heb interesse in die skillet met afneembaar handvat. Waar heb je deze aangeschaft? Merk/modelnummer?
Deze is van Grill Guru.

Robert Z

Kooltjesharker

Deze is van Grill Guru.

Ik heb ook zo’n pannetje, maar dan van Bastard. Erg makkelijk voor een leuk bijgerecht.

Stijn

Stoker

Nieuw speelgoedje voor mijn andere hobby die soms ook toch gebruikt wordt in de BBQ receptjes of vooral voor/na/tijdens de BBQ-maaltijd ;)
1603873165093.png

Bovenaan Onderaan