Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vandaag het D&C systeem met extra een gietijzeren maan.

Tijdje over getwijfeld, maar nu toch blij mee nu ik het binnen heb ! Ziet er echt super degelijk uit.
20201118_153048.jpg
20201118_153733.jpg

Omdat de vuurkorf door de buren niet echt op prijs gesteld wordt door de buren en om in de winter toch een beetje warm te blijven tijdens de winter BBQ:
Gravity Grill Elite.jpeg

Een Gravity Grill Elite, gestookt op pellets. Op het bovendeel kun je bakken/braden (tussen de 170 en 350 graden) en in de oven rechts tussen de 150 en 250 graden.

Daarnaast geeft hij nog een bult aan warmte af, erg comfortabel! Omdat de vuurkamer helemaal afgesloten is van de oven, kun je gewone stookpellets gebruiken, dus is ook nog eens goedkoop stoken. Komt nauwelijks rook vanaf, dus buren ook minder te klagen.

Alleen nog even uitzoeken of ik deze ook gewoon kan seasonen met olie, uit de verpakking waren een aantal plekken al licht geroest.

Ofyr Tabl’o & handschoenen

033D3BC7-0B7C-4C54-B405-83A3A68B47E3.png
DBCC6CE3-D39F-42F1-87DC-C1792DE46FEC.jpeg

Moest er nu speciaal voor naar toe terwijl ik dagelijks langs de afslag over de A2 rijd

Ik ga voortaan op je motor letten dan. Ik kom er regelmatig voor de kleinere dingen als ik geen zin heb om naar de Hornbach bij Utrecht-Zuid te rijden.

Terug
Bovenaan Onderaan