BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Heb vrijdag toch maar een bastard urban large aangeschaft. Kon hem niet laten staan met 20% korting bij de intratuin. 😁
IMG-20211107-WA0001.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul, zal je geen spijt van krijgen.
Veel plezier er mee
 
Mooie bbq Harmen veel plezier er van, en nu snel vies maken met wat lekkers (y)
 
@ Bartgb Grill Guru large heb ik ook ,is een perfect apparaat ,al leuke dingen mee gemaakt ,veel plezier er mee.
Ik denk trouwens dat al die BBQs goed zijn hoor ,maar ik ben een leek he.

Groet Peter.
 
Moest iets geprint hebben voor een andere hobby, de prijs was zo laag dat ik meteen maar wat meer heb laten printen. Dit waren net de dingetjes waarvoor ik een 3d printer aan het overwegen was, maar een gastje in de buurt is dan een prima alternatief 😉.
Voor 4 euro per stuk kan ik er geen buil aan vallen.

CB292C8C-EA81-4273-B266-3CAA2128220A.jpeg

219C02A0-B865-424B-8EFE-45EB2F79B6F7.jpeg
4AE14054-A393-4D9B-A154-E8E80BD8A5B4.jpeg
 
Moest iets geprint hebben voor een andere hobby, de prijs was zo laag dat ik meteen maar wat meer heb laten printen. Dit waren net de dingetjes waarvoor ik een 3d printer aan het overwegen was, maar een gastje in de buurt is dan een prima alternatief 😉.
Voor 4 euro per stuk kan ik er geen buil aan vallen.

Bekijk bijlage 31127
Bekijk bijlage 31128Bekijk bijlage 31129
Die spoel mss groepsaankoop bij dat gastje? Ofwel ff de file zodat ik hem zelf kan laten printen bij een vriend? Betaal er anders wel voor.
 
@Free_ltd ik kan zijn gegevens wel even delen in een pb als je wil, hij verstuurd ook per post. Maar ik zou ook vooral adviseren om even op marktplaats/2ehands te checken of er niemand bij jou in de buurt niet hetzelfde aanbied, kan je besparen op verzendkosten.
 
WSM 47 uit 2015 overgenomen.Deze stond ergens buiten onder een hoes weg te kwijnen. Werd niet meer gebruikt.
Na een paar uur schoonmaken met Dasty, velgenreiniger, hoge druk reiniger, staalwol en messing borstel kwam er nog een leuke bbq onder de overvloedige seasoning laag vandaag.
Deze kan aan een tweede ronde beginnen.

cb95ebc24b6e4cd4013540648d9cf993.jpg


464066efd22a4f957b023f5ac1205e72.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die spoel mss groepsaankoop bij dat gastje? Ofwel ff de file zodat ik hem zelf kan laten printen bij een vriend? Betaal er anders wel voor.
Deze is al gratis online te vinden, heb zelf destijds klein beetje aangepast met fumus et carnes logo. Staat hier op het forum geloof ik.
IMG_20201026_182401.jpg

Ik had een goedkope Chinese printer, inmiddels is deze stuk.
 
@Free_ltd ik kan zijn gegevens wel even delen in een pb als je wil, hij verstuurd ook per post. Maar ik zou ook vooral adviseren om even op marktplaats/2ehands te checken of er niemand bij jou in de buurt niet hetzelfde aanbied, kan je besparen op verzendkosten.
vriend van me in de straat print dat wel voor me. Maar moet wel ff een file hebben
 
WSM 47 uit 2015 overgenomen.Deze stond ergens buiten onder een hoes weg te kwijnen. Werd niet meer gebruikt.
Na een paar uur schoonmaken met Dasty, velgenreiniger en hoge druk reiniger kwam er nog een leuke bbq onder de overvloedige seasoning laag vandaag.
Deze kan aan een tweede ronde beginnen.

cb95ebc24b6e4cd4013540648d9cf993.jpg


464066efd22a4f957b023f5ac1205e72.jpg
Ziet er uit als nieuw! Mooi apparaat hoor. Heel veel plezier ermee!
 
Ziet er uit als nieuw! Mooi apparaat hoor. Heel veel plezier ermee!

Dank je! Ik zie veel enthousiasme rond de WSM. Moet hem nog leren kennen.
Vandaag al wat filmpjes bekeken van water vs zand als indirecte manier en een 36 cm terracotta schaal gehaald.
In de diepvries ligt een procureur en wat procureur lappen voor Tootsie’s Pork Steaks.
Dus ik kan starten. Nu nog een goed moment prikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan