Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een Alabama White Sauce is geen rub of wet rub maar iets waar je traditioneel je kip indoopt nadat hij van de barbecue komt. Inmiddels zijn er ook dikkere varianten die je als een normale sauce gebruikt.Gisteren pakketje. 2 zakken Big Blocks, roosterborstel, fiberglass gasket en 2 wet eubs waarvan eentje de Alabama White Sauce.
Mooie aankoop! Je kan spullen te koop aanbieden onder Hardware > “marktplaats”.Van origine een Kettle 57 gebruiker, vandaag vanuit Rotterdam afgereisd naar Amersfoort om de Summit E6 te bekijken.
In de winkel de knoop doorgehakt, dit was een dure Black Friday. Volgende week vrijdag wordt het een mooie vrijdag, ook al als het gaat regenen.
Gezien ik geen grote tuin heb, gaat de Kettle weg.
@administrator, ik kan geen forumdraad vinden voor "te koop". Is deze er? Ik wil wat onderdelen verkopen.
Dan heb je een beste schoorsteen. veel plezier met je aanwinst.Vandaag is de sint al langst geweest
Idd, die white sauce is idd geen rub. Foutje van mij.Een Alabama White Sauce is geen rub of wet rub maar iets waar je traditioneel je kip indoopt nadat hij van de barbecue komt. Inmiddels zijn er ook dikkere varianten die je als een normale sauce gebruikt.
GA je geen spijt van krijgen Veel plezier met je nieuwe QVan origine een Kettle 57 gebruiker, vandaag vanuit Rotterdam afgereisd naar Amersfoort om de Summit E6 te bekijken.
In de winkel de knoop doorgehakt, dit was een dure Black Friday. Volgende week vrijdag wordt het een mooie vrijdag, ook al als het gaat regenen.
Gezien ik geen grote tuin heb, gaat de Kettle weg.
@administrator, ik kan geen forumdraad vinden voor "te koop". Is deze er? Ik wil wat onderdelen verkopen.
Mooi! Ga je daar je brisket in doen?Eindelijk een spitmand gekocht. Burnhard had nu een mooie aanbieding.
Bekijk bijlage 31754