Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

31 december 2020 een SNS (Slow ‘N Sear) charcoal basket voor m’n 47cm Weber bij TotallyBBQ in de UK besteld.
Wegens Brexit perikelen gisteren pas mogen ontvangen.
Veel mailtjes gestuurd naar de eigenaar waar mijn bestelling blijft. Ter compensatie nog een gratis mini drip pan en een kolentang erbij gekregen. Mooie combi zo! Alles RVS.

Bekijk bijlage 17351
Prachtig! was er ook op naar op zoek voor de 47cm maar kon niks vinden Heb zelf maar even in elkaar geflecht.. De originele heeft wel m'n voorkeur. Super strak apparaat!

Laatst bewerkt:
We kunnen weer even vooruit..
2932DE0F-115B-44E0-ADAB-E20FEA25EB6E.jpeg

Weet ik nog niet. Was een impuls aankoop. Je kent het wel; je ligt in bed nog even op je telefoon en voor je het weet zit er alweer kookgerei in je winkelmandje.

ideeen/recept voor een lekker wok gerecht?
hahaha, dat is zeker herkenbaar (bed=bank bij mij). Mooie aankoop!
Mijn favoriete wokrecept blijft nasi goreng. Bumbu van knoflook, sjalotje en wat pepertjes, paar eitjes mee roerbakken en dan rijst, groentes en wat kecap.

@TastyTom, welke olie heb je gebruikt om hem in te branden?
Ik heb gezien dat als ik m'n Plate setter omdraai er een wok in m'n Bastard past. Dus jah. Misschien beland die ook in m'n winkelmandje binnenkort.

Hier eerst een paar van m'n aankopen bij de BBQ.
Een goedkope pizzasteen van €9,75 en een paar mooie handschoenen:
Ik weet nog niet zo goed hoe ik de afbeelding iets kleiner plaats.

The_Bastard_foto_010.jpg
The_Bastard_foto_020.jpg

@BJBrink @TastyTom ik gebruikte eerst ook crisco, maar arachideolie bevalt me beter. Makkelijker aan te brengen.
Wel gemerkt dat 2 of 3 keer inbranden te weinig is. Ik heb mijn wok een keer of 6-7 gedaan, en die is eigenlijk perfect, wat me er aan herinnerd dat ik de rest eigenlijk ook opnieuw wil doen. Nu nog een hussie tijd vinden.

Thermapen kado gedaan.
Door weer en (over)werk niet aan de zorg voor de Q-tjes toegekomen.
Daarom me zelf maar een kadootje gekocht.

IMG_4218.jpg

Ik ben jarig vandaag. Van het weekend het bezoek verspreid ontvangen en eigenlijk alleen maar dingen wat BBQ gerelateerd is;
1616997768714.png

vlnr;
Kersen-houtsnippers
Bakje om houtsnippers in te weken en direct in de kolen te zetten.
Houtskool
Chickenrub
Smoking Rack voor de WSM
BOEK: Over Chacuterie (Meneer Wateetons)
CSG
Rookmot
Bol.com cadeaubon
Alles/plakjes snijder. (kleine shoutout naar @mrooding voor de tip)

We kunnen lekker aan de bak!

PS.
Felicitaties hoeven niet in dit topic, een like accepteer ik ook als felicitatie, houden we het topic lekker schoon.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan