Ik weet waar ik dat kan vinden! Dank ;-)Yes ik gebruik meestal z'n zakje van dr. Oetker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet waar ik dat kan vinden! Dank ;-)Yes ik gebruik meestal z'n zakje van dr. Oetker.
Waar heb je die gevonden? Ik zou deze ook graag willen aanschaffen. Zitten de opzet stukken voor worsten er nu bij?Vandaag binnen gekomen te lui om de foto te draaienBekijk bijlage 16508
Ik gebruik deze op mijn werk ook en als ik me niet vergis zitten de opzetstukken voor worst er bij, die zitten opgeborgen in de zwarte aanstamper die je gebruikt om het vlees door de molen te drukken.Waar heb je die gevonden? Ik zou deze ook graag willen aanschaffen. Zitten de iozet stukken voor worsten er nu bij?
Heb er lang op moeten wachten. Begin dit jaar besteld bij otto.nl. Zending was een aantal keer vertraagd omdat die niet op voorraad was. Maar nu toch geleverd gelukkigWaar heb je die gevonden? Ik zou deze ook graag willen aanschaffen. Zitten de opzet stukken voor worsten er nu bij?
En nog heel interessante prijs! Ga ik eens verder bekijkenHeb er lang op moeten wachten. Begin dit jaar besteld bij otto.nl. Zending was een aantal keer vertraagd omdat die niet op voorraad was. Maar nu toch geleverd gelukkig
KENWOOD Opzetstuk voor vleesmolen KAX950ME nu online bestellen | OTTO
Ruim aanbod KENWOOD Opzetstuk voor vleesmolen KAX950ME direct verkrijgbaar bij OTTO. Hier koop je online jouw KENWOOD Opzetstuk voor vleesmolen KAX950ME voordelig en snel.www.otto.nl
Kolen in de schoenen? Er moet iemand wel heel stout geweest zijn als je dat nu al hebt gekregenDing dong zei de bel. Gisteren in bed besteld, deze avond geleverd. Wat een service.
Bekijk bijlage 16548
Past deze toevallig ook op kitchen aid machines?En nog heel interessante prijs! Ga ik eens verder bekijken
Dat zou ik niet verwachten. Dan zou ik toch eens zoeken of die geen soortgelijke accessoire hebbenPast deze toevallig ook op kitchen aid machines?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
Nee maar daar is wel veel.makkelijker aan te komen dan aan de kenwoodPast deze toevallig ook op kitchen aid machines?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
Net even gekeken en klopt. Echt een mooie complete setIk gebruik deze op mijn werk ook en als ik me niet vergis zitten de opzetstukken voor worst er bij, die zitten opgeborgen in de zwarte aanstamper die je gebruikt om het vlees door de molen te drukken.
Voor de kitchenaid bestaat een variant van kitchenaid zelf, maar ook een andere die het enterprise systeem hanteert (dat doet die van kitchenaid zelf namelijk niet).Dat zou ik niet verwachten. Dan zou ik toch eens zoeken of die geen soortgelijke accessoire hebben