Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vandaag binnen gekomen😃 te lui om de foto te draaien
IMG-20210224-WA0009.jpeg

Waar heb je die gevonden? Ik zou deze ook graag willen aanschaffen. Zitten de iozet stukken voor worsten er nu bij?
Ik gebruik deze op mijn werk ook en als ik me niet vergis zitten de opzetstukken voor worst er bij, die zitten opgeborgen in de zwarte aanstamper die je gebruikt om het vlees door de molen te drukken.

Waar heb je die gevonden? Ik zou deze ook graag willen aanschaffen. Zitten de opzet stukken voor worsten er nu bij?
Heb er lang op moeten wachten. Begin dit jaar besteld bij otto.nl. Zending was een aantal keer vertraagd omdat die niet op voorraad was. Maar nu toch geleverd gelukkig

Heb er lang op moeten wachten. Begin dit jaar besteld bij otto.nl. Zending was een aantal keer vertraagd omdat die niet op voorraad was. Maar nu toch geleverd gelukkig

En nog heel interessante prijs! Ga ik eens verder bekijken

31 december 2020 een SNS (Slow ‘N Sear) charcoal basket voor m’n 47cm Weber bij TotallyBBQ in de UK besteld.
Wegens Brexit perikelen gisteren pas mogen ontvangen.
Veel mailtjes gestuurd naar de eigenaar waar mijn bestelling blijft. Ter compensatie nog een gratis mini drip pan en een kolentang erbij gekregen. Mooie combi zo! Alles RVS.

4B834C51-2BAA-40C2-962A-7813966B929D.jpeg

Ga je je ervaringen oosten? Ik ben benieuwd

Als de storm voorbij is ga ik ze proberen. Geen zin om nu buiten te staan. Zelfs met een overkapping is het niet prettig. Helaas.

Dat zou ik niet verwachten. Dan zou ik toch eens zoeken of die geen soortgelijke accessoire hebben
Voor de kitchenaid bestaat een variant van kitchenaid zelf, maar ook een andere die het enterprise systeem hanteert (dat doet die van kitchenaid zelf namelijk niet).

Even voor het idee:
Kitchenaid zelf:

Enterprise variant (ook in andere groottes te verkrijgen):

Zou me niet verbazen als er nog meer te vinden is, maar dit geeft op zich wel een mooi startpunt ;)

Terug
Bovenaan Onderaan